بررسی قیمت نخ پلی استر باکیفیت

نخ پلی استر باکیفیت در ضخامت های مختلف یکی از مهمترین انواع نخ می‌باشد که از آن برای تولید پارچه و خیاطی به فراوانی استفاده می کنند این نخ از نوع مصنوعی می باشد اما مقاومت و استحکام کششی بسیار بالایی دارد و در رنگ های متفاوتی هم موجود است. قیمت نخ پلی استر درجه یک بستگی به ضخامت و کیفیت آن دارد همچنین نمره نخ یکی از عواملی است که بر روی قیمت آن تاثیر دارد اما همیشه نخهای پلی استر نسبت به نخ های تهیه شده از الیاف طبیعی دارای قیمت ارزان تری هستند.

بررسی قیمت نخ پلی استر باکیفیت

مشخصات انواع نخ پلی استر باکیفیت

مشخصات انواع نخ پلی استر باکیفیت

  • نخ پلی استر در قطر های ضخیم و نازک وجود دارد که هر یک از آنها بر اساس ضخامتی و کیفیتی که دارند در صنایعی خاص استفاده می شوند.
  • نخ پلی استر بسیار محکم می باشد همین عامل باعث می‌شود که در صورت کشیده شدن خیلی سریع دچار پارگی نشود.
  • این نوع از نخ دارای سطحی کاملا صاف می باشد و هیچگونه پرزی بر روی سطح آن دیده نمی‌شود.
  • در رنگ بندی های متنوع موجود است و شما به راحتی می توانید هر رنگی را که مد نظر دارید از بین آنها انتخاب کنید.
  • نخ پلی استر در انواع متفاوت دارای نمره می باشد که هر نمره ای از آن مناسب برای استفاده در زمین های خاص می باشد.
  • نخ پلی استر به صورت تابیده شده موجود می‌باشد و همین عامل تابیده شدن باعث شده است که در کنار هم قرار گرفتن دو لایه از این نخ باعث استحکام بیشتر آن شود.
  • وزن این نخ بسیار سبک است در حالی که از کشش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نخ پلی استر امروزه توانسته است در زمینه تولید پارچه کمک فراوانی کند این نوع نخ از مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار است همچنین دارای قیمت مناسبی هم می باشد و این دو عامل باعث شده است که امروزه به فراوانی از آن استفاده شود.

روش های خرید انواع نخ پلی استر باکیفیت

روش های خرید انواع نخ پلی استر باکیفیت روشهای مختلفی برای خرید انواع نخ پلی استر صادراتی وجود دارد برای مثال می‌توان این نخها را در کیفیت عالی از طریق روش مستقیم و غیر مستقیم خریداری کرد همچنین برای خرید انواع نخ پلی استر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید آنها را به صورت عمده با قیمتی ارزانتر هم تهیه کنید.

با وجود اینکه استفاده از نخ پلی استر در زمینه‌های مختلف بسیار زیاد است بنابراین همیشه باید به میزان کافی در مراکز خرید وجود داشته باشد تا خریداران می‌توانند در مورد نظر خود را در هر رنگی به اندازه مورد نیاز تهیه کند و همین عامل باعث شده است که تولید و عرضه آن امروزه به فراوانی انجام بگیرد.