خوراک بادمجان مراکشی که به جای ادویه درآن طلا ریخته شده بود

بادمجان در غذاهای بسیاری از کشورها استفاده می شود خوراک بادمجان مراکشی به دلیل بافت و حجیم بودن آن، گاهی اوقات به عنوان جایگزین گوشت در غذاهای گیاهی و وگان استفاده می شود.

گوشت بادمجان صاف است. دانه های متعدد آن به همراه بقیه میوه ها کوچک، نرم و خوراکی هستند و نیازی به حذف ندارند.

پوست نازک آن نیز خوراکی است و بنابراین لازم نیست پوست آن را کنده کنیدبا این حال، قسمت سبز رنگ بالای آن، کاسه گل ، هنگام آماده کردن بادمجان برای پخت و پز باید حذف شود.

بادمجان را می توان بخار پز، سرخ کردنی، تابه ای، سرخ کردنی، کبابی، کبابی، خورشتی، کاری و یا ترشی کرد. بسیاری از غذاهای بادمجان سس هایی هستند که از له کردن میوه های پخته شده تهیه می شوند.

انواع بادمجان کره ای و ژاپنی معمولاً پوست نازک دارنددر غذاهای چینی ، بادمجان ها به نام کیزی  شناخته می شوند آنها اغلب سرخ می شوند.

بادمجان

و غذاهایی مانند سه گنج خاکی درست می شوند در جاهای دیگر چین، مانند غذاهای یوننان  آنها را کباب یا برشته می کنند، سپس آن را تقسیم می کنند و یا مستقیماً با سیر، فلفل، روغن و گشنیز می خورند.

یا گوشت آن را جدا می کنند و می کوبند تا له شود. (معمولاً با هاون چوبی و هاون) قبل از خوردن با برنج یا غذاهای دیگردر غذاهای ژاپنی ، بادمجان ها را به نام ناسو یا ناسوبی می شناسند.

 و از حروف چینی استفاده می کنند. نمونه ای از استفاده از آن در غذای است که در آن برش های بادمجان کبابی شده و با چاشنی گوشت پر می شود.

 بادمجان پاییزی را به همسرت نده” آکیناسو ها یومی نی کوواسونا ) (زیرا کمبود دانه آنها باعث کاهش باروری او می شود) و “همیشه به حرف پدر و مادرت گوش کن.

به معنای واقعی کلمه: “حتی یک در هزار نظر پدر و مادر یا یک گل بادمجان بیهوده نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.