سنگ تراورتن صیقلی باعث جدا شدن کودکی از مادرش شد

یک لنت و سنگ تراورتن صیقلی پولیش الماس 100 گریت را روی دستگاه کف کن نصب کنید سیم برق را باز کنید و مطمئن شوید که پشت دستگاه است.

هنگام استفاده از پد پولیش الماس مرطوب، چاه روی بافر را با آب پر کنید. پدهای پولیش خشک نیازی به پر کردن چاه ندارند.

دستگاه را روی زمین هدایت کنید تا هر نقطه ناهمواری را صاف کنید، لکه هایی را که به تازگی شکاف ها را پر کرده اید صاف کنید و خراش ها را از بین ببرید.

دستگاه را با حرکات طولانی و یکنواخت هدایت کنید و برای مدت طولانی روی یک نقطه تمرکز نکنید وگرنه آثار چرخش باقی می‌ماند. صاف کردن را تا زمانی که کل کف را تمام کنید ادامه دهید.

پد روی دستگاه را به یک پد پولیش الماس 200 گریت تغییر دهید و یک پاس دوم از کل کف انجام دهید. پس از اتمام، این کار را با یک پد 400 گریت و سپس یک پد 800 تکرار کنید.

سنگ

صاف کردن کف را ادامه دهید تا به درخشندگی مورد نظر برسید و در صورت نیاز ریزش پد را افزایش دهید. در صورت نیاز هر سطح شن از پد پولیش را تعویض کنید.

لنت ها به مرور زمان فرسوده می شوند و پس از مات شدن، کف را به خوبی صاف نمی کنندکاشی ها را با آب زلال تمیز کنید تا گرد و غبار یا زباله های باقی مانده از کوبیدن را جمع کنید.

سپس آب را با جاروبرقی مرطوب تمیز کنید. قبل از آب بندی کاشی های کف را بگذارید تا کاملاً خشک شوند تا از لکه گیری محافظت شوند

ورقه های پلاستیکی را به اشیاء غیر متحرک اتاق بچسبانید این شامل قرنیزها، کابینت ها یا لوازم خانگی می شود و برای جلوگیری از آسیب های ناشی از تماس با دستگاه بافینگ ضروری است.

دستگاه بافینگ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی کار می کند هر گونه کثیفی یا زباله را از قسمت های متحرک دستگاه تمیز کنید زیرا باعث اختلال در کار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.