بررسی قیمت نخ پنبه 30/1

نخ پنبه 30/1 یکی دیگر از محصولات مجموعه ما می باشد که بسیار پرطرفدار و پر فروش بوده و از رضایت مشتری بسیار بالایی در سطح کشور برخوردار می باشد. محصول نخ پنبه 30/1 در موارد مختلفی کاربرد داشته و از کیفیت و دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین این محصول در برابر کشش، رطوبت و نور خورشید و حرارت نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده و به همین دلیل انتخاب اول تولیدی ها و صنایعی است که وابسته به نخ های پنبه ای می باشند.

بررسی قیمت نخ پنبه 30/1

مزایا استفاده از نخ پنبه ای اصل

مزایا استفاده از نخ پنبه ای اصل مزایای استفاده از نخ طبیعی و پنبه ای اصل بر هیچکس پوشیده نیست. با این حال لازم است در اینجا به طور مختصر به بیان کلی مزایای استفاده از این محصول پر طرفدار بپردازیم.

نخ هایی که از الیاف طبیعی مانند پنبه تهیه شده اند از دوام بسیار بالا برخوردار بوده و در برابر رطوبت و آب، کشیده شدن، حرارت و همچنین نور خورشید مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند. بر خلاف نخ هایی که از الیاف مصنوعی پلاستیکی تهیه شده و در برابر کشش، نور خورشید و حرارت بسیار آسیب پذیر هستند.

همچنین استفاده از نخ پنبه ای درجه یک در تهیه پوشاک و البسه موجب می گردد تا جریان هوا به خوبی در داخل و خارج از لباس جریان داشته که از افزایش دمای بدن انسان و بخصوص کودکان خردسال جلوگیری می نماید. افزایش دما سبب افزایش تعریق بدن می گردد که باعث بروز ناراحتی در انسان می گردد.

به علاوه، استفاده از نخ های طبیعی و اصل پنبه ای از بروز حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می کند. به خصوص برای نوزادان و کودکان که پوست حساسی داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض لباس های تهیه شده از الیاف مصنوعی صنعتی به سرعت واکنش نشان داده و دچار حساسیت های پوستی می گردند. بیماری هایی که بعضا درمان آن بسیار دشوار و پر هزینه هم خواهد بود.

از دیگر مزایای نخ پنبه ای می توان به توانایی جذب بالای آب و رطوبت اشاره کرد که علاوه بر لباس در سایر مصارف مانند پارچه هایی که برای تمیزکاری در آشپزخانه استفاده می شوند نیز کاربرد دارد.

شرکت توزیع نخ پنبه 30/1

شرکت توزیع نخ پنبه 30/1 شرکت ما به طور تخصصی در زمینه توزیع انواع نخ های طبیعی پنبه ای و به ویژه نخ پنبه 30/1 فعالیت داشته و محصولات خود اعم از نخ پنبه ای رنگی و سفید را در کمترین زمان و با قیمت نازل و رقابتی به سراسر کشور ارسال می نماید.

طی چند سال فعالیت شرکت ما، مشتریان ثابت متعددی جلب کرده ایم که نشان از حسن نیت و رضایت مندی مشتری داشته و با افتخار این همکاری را ادامه می دهیم. چنانچه در خصوص جزئیات محصول و قیمت ها سوالی دارید خواهشمند است با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.