توزیع کننده نخ پنبه مکرومه

مجموعه ما به عنوان یکی از توزیع کنندگان مطرح نخ پنبه مکرومه در کشور شناخته می شود. محصولات ما همگی دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت نازل و رقابتی می باشند. در صنعت مکرومه بافی کیفیت و جنس نخ در کیفیت نهایی محصول بافته شده بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از نخ نا مرغوب و بی کیفیت که الیاف مصنوعی و پلاستیکی با الیاف پنبه ای مخلوط شده باشد موجب کاهش سطح کیفیت محصول خواهد شد.

توزیع کننده نخ پنبه مکرومه

پنبه مهمترین الیاف طبیعی در نساجی

پنبه مهمترین الیاف طبیعی در نساجی صنعت نساجی صنعت جدیدی نیست و از دهه ها و صده های گذشته رواج یافته است. اجداد ما هم برای تهیه لباس، از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم استفاده می کرده اند. اما پنبه از قدیم الایام تا امروز که در قرن 21 و عصر مدرن به سر می بریم، همواره به عنوان مهمترین الیاف طبیعی در این صنعت گسترده به شمار می رود.

استفاده از الیاف نخ پنبه ای و طبیعی محدود به پوشاک و البسه نبوده و در ده ها و صدها زمینه و صنعت دیگر کاربرد فراوان دارد. در تهیه فرش، دست بند و مچ بند، بافت کلاه و… پنبه نقش کلیدی را ایفا کرده است. نخ پنبه ای علاوه بر استحکام کافی، از برابر حرارت و همچنین حشره بید نسبت به الیاف مصنوعی و پلاستیکی مقاومت بسیار زیاد تری را از خود نشان می دهد.

الیافت طبیعی پنبه ای از مخاطرات حشرات بید در امان بوده و خورده نمی شود. همچنین بر خلاف الیاف مصنوعی که از مواد پلاستیکی تهیه شده و با قرار گرفتن در مجاورت حرارت از بین می رود، بسیار مقاوم بوده و آسیبی نمی بیند.

ضمن اینکه استفاده از الیاف طبیعی پنبه ای در لباس ها موجب گردش منظم جریان هوا بین بدن و هوای بیرون شده و از تعریق زیاد بدن انسان جلوگیری می کند. در صورتی که پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی و پلاستیکی از این مزیت برخوردار نبوده و جریان هوا را به خوبی تهویه نمی کنند. ایجاد حساسیت های پوستی و قارچی نیز یکی دیگر از معایب پارچه های بافته شده از الیاف مصنوعی و پلاستیکی است که خوشبختانه در مورد پارچه های طبیعی و بافته شده از الیاف پنبه صدق نمی کند.

نخ پنبه ویسکوز هم یکی دیگر از الیاف طبیعی است که از اختراعات ده های اخیر بشر بوده و موارد مصرف خاص خود را دارد. مواد اولیه نخ پنبه ویسکوز، سلولز طبیعی مانند چوب و یا لینتر پنبه است که حاوی 87 الی 98 درصد آلفا-سلولز می باشد.

فروش مرغوب ترین انواع نخ پنبه مکرومه

فروش مرغوب ترین انواع نخ پنبه مکرومه مجموعه ما به صورت تخصصی در زمینه توزیع و فروش مستقیم نخ پنبه ضخیم مکرومه در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند و آماده همکاری با تولید کنندگان و همچنین فروشندگان در سراسر کشور است.

خواهشمند است جهت اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات محصولات ما با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.