تولیدکنندگان نخ پنبه صنعتی

نخ پنبه را می توان یکی از رایج ترین الیاف مصرفی به شمار آورد که از لحاظ کیفی در رده بالایی قرار داشته و مشخصه های فیزیکی و مکانیکی مناسبی را هم به خود اختصاص داده است. یکی از امتیازات قابل توجه نخ پنبه که آن را در راس اهمیت قرار داده، استحکام عالی آن می باشد. اکنون با توجه به کاربرد روزافزون این محصول، شاهد عرضه نخ پنبه صنعتی درجه یک از سوی برترین تولیدکنندگان کشورمان می باشیم که با تولیدات مستمر خود، منجر به تامین مناسب آن برای صنایع بسیاری در کشور شده اند.

تولیدکنندگان نخ پنبه صنعتی

همه چیز درباره انواع نخ پنبه

همه چیز درباره انواع نخ پنبه نخ پنبه را می توان یکی از پرکاربردترین و پر اهمیت ترین الیاف موجود معرفی کرد که دارای منشا طبیعی بوده و از این رو به جایگاه و رتبه ای عالی دست یافته است.
این محصول که از گیاهی به اسم پنبه حاصل گشته، بر پایه گلوکز بوده و در ترکیبات اصلی آن می توان اثری از وکس، پکتوز، پکتین، پیگمنت و غیره را مشاهده کرد.
همچنین در تشریح بیشترین این الیاف می توان گفت که الیاف پنبه از طول و قطر مشخصی برخوردار بوده که طول تقریبی آن 36-14 میلیمتر و قطری برابر با 20-15 میکرون را به همراه دارد.

در ادامه به موضوع دیگری راجع به این محصول خواهیم پرداخت که آن ذکر انواع نخ پنبه و مشخصات هر یک خواهد بود که عبارتند از:

1. نخ پنبه مکرومه:

این نوع نخ که برای مکرومه بافی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای قطر 4 میلیمتر بوده و از سری الیاف ضخیم و بسیار مستحکم به شمار می آید، همچنین از نخ های تابیده محسوب گشته و از قابلیت ریش شدن نیز برخوردار است؛ در رنگ های متنوع موجود بوده و از ویژگی های برجسته آن ثبات رنگ پس از هر بار شستشوست.

2. نخ پنبه کتان:

این نخ که از آن برای تولید و بافت پارچه کتان، انواع پرده و ست کالای خواب بهره می گیرند، دارای مقاومت بسیار خوبی بوده و دمای بالای 120 درجه را هم می تواند به خوبی تاب بیاورد، همچنین نسبت به محلول های قلیایی مقاومت نشان داده و فقط نباید زیاد در معرض نور آفتاب قرار بگیرد.

خرید آسان بهترین انواع نخ پنبه صنعتی

خرید آسان بهترین انواع نخ پنبه صنعتی اگر خواستار تهیه بهترین انواع نخ پنبه صنعتی بوده و می خواهید خرید آسانی را از این محصولات تجربه نمایید، می توانید با انتخاب مسیرهای مناسب، دقیقاً در چنین وضعیتی که انتظارش را دارید قرار بگیرید.
مانند مسیر پیش رو که از بزرگترین مراکز فروش عمده نخ پنبه صنعتی به شمار آمده و در انتها شما خریداران عزیز را دست پر و راضی بر می گرداند؛ ضمناً از طریق آن موفق به دریافت و تهیه چنین محصولاتی نیز خواهید شد:

  • نخ پنبه صددرصد طبیعی
  • نخ پنبه با الیاف مختلف مانند الیاف کوتاه، الیاف متوسط، بلند متوسط، بلند و بسیار بلند
  • نخ پنبه با تارهای متنوع از قبیل تار خیلی ظریف، ظریف، متوسط، خش و خیلی خشن