خرید برترین الیاف طبیعی لباس مردانه

الیاف بکار رفته در تهیه البسه به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شود. مجموعه ما در زمینه فروش عمده الیاف طبیعی لباس مردانه در سراسر کشور فعالیت گسترده داشته و محصولات خود را در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب و رقابتی به دست فروشندگان الیاف نخ های طبیعی و همچنین خیاطان و کارگاه های خیاطی در سراسر شهر های کشور می رساند. محصولات ما همگی از الیاف طبیعی پنبه ای تهیه شده و به لحاظ کیفیت درجه یک محسوب می گردد.

خرید برترین الیاف طبیعی لباس مردانه

درباره الیاف طبیعی حیوانی بیشتر بدانید

درباره الیاف طبیعی حیوانی بیشتر بدانید همانطور که ابتدا اشاره شد الیافی که در ساخت نخ به کار می رود به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شود. اما خود الیاف طبیعی نیز شامل چند نوع بوده که به طور کلی می توان آن را در دو دسته گیاهی و حیوانی قرار داد.

الیاف طبیعی حیوانی به نخ هایی گفته می شود که از الیاف تشکیل شده از پشم حیوانات مانند بز و گوسفند تولید می شود. در فصل تابستان پشم این حیوانات اهلی از بدنشان جدا شده و پس از پاکسازی، فراوری شده و در نهایت، نخ های طبیعی با منشا حیوانی تولید می گردد.

مزیت اصلی نخ های ساخته شده از الیاف طبیعی حیوانی این است که از مواد مصنوعی و پلاستیکی بر پایه نفت در تولید آن ها استفاده نشده و به همین دلیل مانع از بروز حساسیت های پوستی و قارچی در بدن انسان ها و به ویژه کودکان و نوزادان می گردد. درست بر خلاف نخ های تهیه شده از الیاف مصنوعی و پلاستیکی که مستعد بروز حساسیت های پوستی در بلند مدت هستند.

دیگر مزیت نخ های تهیه شده از الیاف طبیعی حیوانی این است که جریان هوا ما بین داخل و خارج از لباس را به خوبی در جریان انداخته و از افزایش دمای بدن انسان و به طبع آن افزایش سطح تعریق منافذ پوستی جلوگیری می گردد. در این مورد هم نخ های تهیه شده از الیاف مصنوعی و پلاستیکی دارای امتیاز منفی بوده و باعث افزایش دمای بدن و سطح تعریق بدن می گردند که دلیل آن عدم جریان کافی هوا بین داخل و بیرون سطح لباس است.

مرکز واردات انواع الیاف طبیعی لباس مردانه

مرکز واردات انواع الیاف طبیعی لباس مردانه مجموعه ما به عنوان مرکز واردات الیاف طبیعی درجه یک لباس مردانه در سطح کشور شناخته شده و افتخار همراهی و همکاری با فروشندگان و تولید کنندگان متعددی را در سراسر کشور در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن و نازل ترین قیمت بازار به سادگی به دست مصرف کننده نهایی می رسد. چنانچه در خصوص جزئیات محصول و همچنین قیمت ها سوالی دارید خواهشمند است چه به صورت آنلاین و چه تلفنی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.