شرکت بازرگانی نخ پنبه مشکی

لازم به یاد آوری است که نخ پنبه یک ماده‌ی طبیعی است که از گیاهی به نام پنبه به وجود می آید. در فرآیند تولید، نخ پنبه را با رنگ ها، طرح های مختلف برای دوخت انواع پوشاک استفاده می کنند.

در حال حاضر شرکت های بازرگانی زیادی به خاطر اهمیت نخ پنبه در صنعت نساجی و نیاز جامعه به پوشاک با کیفیت و مرغوب به عرضه نخ پنبه مشکی با کیفیت را دستور کار خود قرار داده اند.

شرکت بازرگانی نخ پنبه مشکی

کاربرد نخ پنبه ای در دوخت و دوز

کاربرد نخ پنبه ای در دوخت و دوز

امروزه در خیاطی نخ های زیادی استفاده می شود که نخ پنبه هم از این نوع نخ هاست که از الیاف طبیعی پنبه تهیه می شود. بیشترین کاربرد نخ پنبه برای کوک زدن و رویه دوزی در خیاطی استفاده می شود که به صورت قرقره ای در بازار موجود است.

لازم به یاد آوری است که کوتاه ترین نخ پنبه در حدود دو سانتی متر و بلندترین آن در حدود شش سانتی متر طول دارند و از استحکام زیادی برخوردار است.بیشترین کاربرد نخ پنبه ای را در تولید جوراب و لباس های کودکان و مخصوصا کالاهای خواب استفاده می کنند.

در حال حاضر بخاطر تقاضای زیاد نخ باعث شده که کارخانجات نساجی تولید نخ پنبه پلی استر را در دستور کار خود قرار دهند. این نخ ترکیبی از نخ پنبه و پلی استر است. از ادغام استحکام و درخشندگی پلی استر و نرمی و لطافت نخ پنبه محصولی بدست می آید که بسیار با پوست سازگار است و از پرکاربرد ترین نخ های صنعت نساجی محسوب می شوند.

ناگفته نماند که بیشتر کارخانجات نساجی برای تولید پیراهن و بیشتر لباس های ورزشی از نخ پنبه پلی استر استفاده می کند که توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

فروش ویژه نخ پنبه مشکی

فروش ویژه نخ پنبه مشکی

امروزه در بازار لباس های متنوعی با بهترین جنس عرضه می شود که بیشترین آنها ست ارائه می شوند چون علاوه بر زیبایی که برای فرد مهیا می کنند اجناسی با کیفیت را هم به افراد عرضه کنند یکی از اینها ست نخ پنبه است.

ورزشکاران برای اینکه لباسی متناسب با فعالیتشان بپوشند که رطوبت بدن را کنترل می کند و با پوشیدن آن لباس پوستشان آزادانه نفس بکشد، ست نخ پنبه را انتخاب می کنند. این نوع جنس لباس، با جذب عرق و رطوبت، آن را از بدن دور کرده بنابراین بسیار مناسب ورزشکاران است.

در حال حاضر تولیدی های پوشاک، از نخ پنبه مشکی برای دوخت و دوز استفاده می کنند و این باعث شده که افزایش تقاضا را به دنبال داشته باشیم و در مقابل افزایش تولید که هر دو افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت.

فروش نخ پنبه ای با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در بازار به صورت عمده انجام می پذیرد که باعث کوتاه شدن دست دلالان و صادرات به بازار های خارجی را به دنبال دارد.