شرکت توزیع نخ پنبه فرش

فرش های موجود در بازار، به دو دسته فرش های ماشینی و فرش های دستباف تقسیم بندی میشوند که نخ پنبه فرش هرکدام مختص به خود و دارای ویژگی های مختلفی هستند. مثلا فرش های ماشینی خود ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی میباشند.

شرکت توزیع نخ پنبه فرش

ویژگی بهترین انواع نخ پنبه

ویژگی بهترین انواع نخ پنبه نخ پنبه از الیاف طبیعی گیاهی (گیاه پنبه)، تشکیل میشود و در اندازه های مختلف تولید میشود و از آن در خیاطی و برای کوک زدن و رویه کار لباس استفاده میشود.

از ویژگی های بهترین نخ های پنبه:

۱. هوا به راحتی از آنها رد و بدل میشود، بنابراین برای تولید لباس های تابستانی به شدت مورد استقبال هستند.

۲.گلوله نمیشوند

۳. ضدحساسیت: الیاف پنبه چون الیاف طبیعی هستند، ضد آلرژی اند و مناسب افرادی هستند که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند.

۳.نرم و سبک و با لطافت هستند و برای بافت لباس های بچه کاربرد دارند.

۴.لکه ها از روی این نوع پارچه به آسانی پاک می شود و از بین میروند. همچنین مقاومت پارچه های نخ پنبه، بالا می باشد و فرسایش و ساییدگی آن به نسبت پایین است.

نخ پنبه شانه شده، یک نمونه از نخ های پنبه با کیفیت است که لطافت، درخشندگی و بافت یکنواخت تری نسبت به نخ کارد دارد.

از سوی دیگر، باید بگوییم امروزه در قالی بافی دو نوع نخ پنبه استفاده می شود که به نام چله و پود از آنها نام میبرند. این دو نوع نخ پنبه رنگ پذیری خوبی دارند، در برابر حرارت مقاوم هستند، استحکام دارند و در شرایط نامساعد کپک نزده و رطوبت به آنها اسیب نمیرساند.

برترین فروشندگان نخ پنبه فرش

برترین فروشندگان نخ پنبه فرش الیاف پنبه یکی از پرمصرف ترین منسوجات در جهان می باشد و روز به روز مقدار مصرف آن بیشتر می شود.

در زمینه های پوشش مثل جوراب و لباس زیر و رو، بهداشتی مثل حوله ها و باند، صنعتی از بند کفش تا تور ماهيگيری از این نوع نخ تولید می شوند.

امروزه، نساجی ها و کارخانه های تولید کننده بسیاری در زمینه تولید نخ پنبه اعلا فعالیت میکنند. این کارخانه ها و فروشندگان به خصوص در شهر های بزرگ مثل اصفهان، تهران، تبریز و مشهد ، به تعداد بیشتری دیده میشوند.

همچنین صادرات این محصول نیز امروزه رونق یافته است. بیشتر شرکت های تجاری آنها را به صورت عمده خریداری کرده و به همان منوال نیز به کشورهای گوناگون ارسال میکنند.

قطعا محصولاتی که تنوع داشته و از سویی با بهترین شیوه ها تولید شده باشند، می توانند در بازار جهانی هم مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و شرکت های تجاری سود خوبی از فروش آن به دست آورند.

همچنین؛ امروزه می بینیم که بازار داد و ستد چنین کالاهایی در اینترنت هم رونق پیدا نموده و بیشتر خریداران عمده، به خصوص گروه های تجاری، به همین روش کالا را خریداری میکنند.