شرکت سازنده نخ پلی استر تکسچره شده

نخ یک گروه از است نخ ، لایه ، الیاف و یا رشته که پیچ خورده و یا بافته با هم به یک شکل بزرگتر و قوی تر. نخ ها استحکام کششی دارند و از این رو می توان برای کشیدن و بلند کردن استفاده کرد. نخ پلی استر تکسچره شده تر و قوی تر از سیم ، سیم و ریسمان مشابه است . نخ از اهمیت ویژه ای در زمینه هایی به عنوان ساخت و ساز ، دریانوردی ، اکتشاف ، ورزش ، تئاتر و ارتباطات برخوردار است و از زمان ما قبل تاریخ استفاده شده است.

شرکت سازنده نخ پلی استر تکسچره شده

ویژگی انواع نخ پلی استر

ویژگی انواع نخ پلی استر نخ ممکن است از هر ماده طولانی و رشته ای ساخته شود ، اما فیبر بطور کلی از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته شده است. نخ های الیاف مصنوعی به طور قابل توجهی از همتایان فیبر طبیعی خود قوی تر هستند ، از مقاومت کششی بالاتری دارند ، نسبت به نخ های ایجاد شده از الیاف طبیعی نسبت به پوسیدگی مقاوم تر هستند و می توان آنها را برای شناور شدن بر روی آب قرار داد.

در این قسمت لازم است بیان شود که نخ رنگی پلی استر دارای کاربرد و مصارف مختلف و متنوعی می باشد. حال در این جا به شرح و بیان کاربرد اصلی این نوع نخ می پردازیم. می توان بیان نمود که به دلیل انعطاف و جنس بسیار نرمی که نخ پلی استر رنگی دارد، کاربرد اصلی این نوع نخ در انواع بسته بندی ها، انواع بارکشی، مصارف خانگی و… می باشد.

باید به این نکته اشاره نمود که با توجه به انعطاف بالای این نخ پلی استر لایه ای، از جنس باکیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است و همین امر موجب شده است که تحمل انواع بارهای سنگین را داشته باشد و هیچ نوع پارگی و یا پوسیدگی ایجاد نشود.

می توان گفت از این نوع نخ های پلی استر رنگی در بسیاری از اسباب کشی ها و یا بسته بندی وسایل و کارتن های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نخ ها کار را بسیار سریع تر و راحت تر می کنند. علاوه بر مواردی که ذکر شد، می توان بیان کرد که از این نخ های پلی استر برای پهن کردن انواع لباس و ملافه نیز استفاده می شود. به طور کلی می شود گفت که با وجود این همه کارایی و همچنین مقاومت و جنس بسیار بالا و خوب، از قیمت بسیار ارزان و به صرفه ای برخوردار می باشد.

علت صادرات انواع نخ پلی استر تکسچره شده

علت صادرات انواع نخ پلی استر تکسچره شده نخ پلی استر تکسچر شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این محصول در کشور ما تولید می شود. این نخ با بالاترین کیفیت در ایران تولید میشود زیرا تمامی مواد اولیه لازم برای تولید این نوع از نخ در کشور خودمان وجود دارد.

از این رو بسیاری از مردم در تمامی نقاط جهان هستند که می خواهند نخ پلی استر تکسچر شده را از ما خریداری کنند. زیرا اجناس ایرانی دارای قیمت بسیار مناسب ترین نسبت به کالاهای خارجی می باشند.