شرکت عرضه نخ پنبه رنگی

مجموعه ما عرضه کننده عمده انواع نخ پنبه رنگی در سطح کشور و خارج از کشور است. تمامی محصولات ما نخ های درجه 1 بوده و شامل ضمانت استفاده می شود. فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شده که باعث کاهش محسوس هزینه نهایی مشتری می گردد. البته بدون افت کیفیت محصول!

شرکت عرضه نخ پنبه رنگی

بررسی کاربردهای نخ پنبه ای

بررسی کاربردهای نخ پنبه ای نخ پنبه درجه یک کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره بشر دارد. از دهه ها و صده های قدیم، لباس های با نخ پنبه ای مورد استفاده مردمان سراسر دنیا قرار گرفته است. البته موارد استفاده نخ پنبه ای محدود به لباس و صنعت پوشاک نیست و در طیف گسترده ای از محصولات مورد نیاز انسان کاربرد دارد.

به عنوان مثال در صنعت بزرگ فرش بافی نیز از نخ پنبه ای استفاده می شود. البته برای فرش های گران قیمت و معتبر! همچنین در تولید کلاه، دست بند، ابزار پزشکی و ده ها و صدها مورد دیگر استفاده از الیاف نخ پنبه ای رواج گسترده ای دارد.

دلیل کاربرد گسترده نخ پنبه ای در صنایع مختلف بدلیل مزایای آن نسبت به سایر الیاف مصنوعی است. الیاف نخ پنبه ای کاملا طبیعی بوده و بر خلاف الیاف نخ مصنوعی و پلاستیکی موجب افزایش دما و تعریق بدن انسان نمی گردد. همچنین مانند الیاف مصنوعی حساسیت زا نبوده و از این حیث کاملا ایمن محصوب می شود.

به علاوه موارد فوق، استفاده از الیاف پنبه ای به جای الیاف مصنوعی و پلاستیکی که از مشتقات نفتی تهیه شده اند، به دلیل وجود منافذ زیاد باعث می شود تا جریان هوا به خوبی در دو طرف پارچه در حال چرخش بوده و به همین جهت دمای بدن تا حد زیادی کنترل می گردد.

همچنین استحکام بالای الیاف نخ پنبه ای در مقایسه با الیاف مصنوعی از دیگر دلایل کاربرد گسترده این محصول است. نخ های پنبه ای در برابر فشار، کشش، حرارت و مواد قلیایی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند که این مساله در مورد نخ های با الیاف مصنوعی و پلاستیکی متاسفانه صدق نمی کند. الیاف مصنوعی به دلیل آنکه از مواد پلاستیکی تهیه شده، به شدت در برابر حرارت حساس بوده و دچار سوختگی و پارگی می گردد.

اضافه بر موارد فوق، الیاف پنبه ای از شر حشرات بید مصون هستند که باز هم الیاف مصنوعی در اینجا امتیاز منفی را به خود اختصاص داده اند!

فروش انواع نخ پنبه رنگی

فروش انواع نخ پنبه رنگی مجموعه ما به طور تخصصی در زمینه فروش انواع نخ پنبه ای از جمله نخ پنبه اسپان فعالیت داشته و آماده ارسال محصولات به تمامی شهرها و استانها در داخل کشور و همچنین صادرات به خارج از کشور می باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.