شرکت عرضه نخ پنبه صنعتی

نخ پنبه صنعتی ، بادوام و دارای خاصیت جذب آب عالی با زمان خشک شدن کوتاه هستند ، که آنها را برای بچه ها ، لوازم حمام و آشپزخانه عالی می کند. نخ های پنبه ای با دوخت عالی ، برای رنگ آمیزی و بخیه های بافتی عالی هستند ، نخ پنبه ای زیبا برای بافتن و قلاب بافی تابستانی مناسب است اما به دلیل تنوع زیاد در تمام طول سال ایده آل است. نخ های پنبه ای سبک و قابل تنفس هستند اما از دوام بالایی نیز برخوردارند. سایه ای را انتخاب کرده و انتخاب کنید که پنبه هم رنگ را خوب نگه می دارد و هم به راحتی شستشو می شود.

شرکت عرضه نخ پنبه صنعتی

مشخصات نخ پنبه صنعتی

مشخصات نخ پنبه صنعتی الیاف نخ پنبه مکرومه از خواص فیزیکی و مکانیکی و مشخصه های مختلف کیفی برخوردار است که در رفتار فرایندی، راندمان تولید و بلاخره نخ و پارچه تاثیر بسزایی دارد علاوه بر این تغییرات مهم نخ مانند نمره تاب، استحکام، ازدیاد طول و عیوب نخ مخصوص برای نخ های بریده شده حتمی است این تغییرات در ویژگی های نخ در طول فرایند تولید و هم بعد از تولید خیلی دشوار است.

بنابراین ارتباط بین این مشخصات برای جلوگیری از مشکلات باید به طور واضح معلوم گردد همچنین پیش بینی خصوصیات مهم کیفی نخ مانند خواص کششی، پرز و جرمی نخ) از ویژگی های مواد خام هدف اساسی بسیاری از محققان در دودهه گذشته بوده است. به طور کلی دو شیوه اصلی مانند روش های آماری و روش های تحلیلی و تئوریکی در بررسی های گذشته مورد استفاده قرار گرفته شده است.

ویژگی دیگر نخ پنبه ازدیاد طول نخ تا حد پارگی است که این خصوصیت نیز روی کارایی نخ ها در پیچی و بافندگی تاثیر گذار می باشد. ازدیاد طول نخ نیز به خواص الیاف، تاب نخ و نمره نخ بستگی دارد. یکنواخت نبودن نخ نیز فاکتور مهمی در کیفیت و کارایی نخ و پارچه است. تغییرات تعداد الیاف در سطح مقطع نخ عامل اصلی یکنواخت نبودن آن است همچنین پارامترهای ماشین. روش ریسندگی. نمره نخ و بعضی مشخصه های دیگر الیاف نخ اثر مستقیمی روی یکنواخت نبودن آن دارند.

راهنمای خرید انواع نخ پنبه صنعتی

راهنمای خرید انواع نخ پنبه صنعتی توزیع نخ پنبه کتان صنعتی از طریق مراکز معتبر در کشور انجام می شود و خرید مستقیم و بدون واسطه از این مرکزها یکی از عوامل مهم خرید نخ پنبه درجه یک و با کیفیت است. از طرف دیگر خرید مستقیم از مراکز توزیع کننده اصلی سبب کاهش قیمت ها برای خریدار خواهد شد. به دلیل کاربرد فراوان این محصول، تنوع رنگی آن ها و کیفیت های مختلف تولید شده، امروزه نخ پنبه صنعتی جزیی از محصولات پر فروش در بازار محسوب می شود.

نخ کتان برا پوسیدگی دندان استفاده میشه و سوراخ دندان رو با نخ پر کرده و روغن حنظل رو روی نخ کتان میریزیم.