عرضه انواع الیاف پلی استر مخلوط

الیاف مصنوعی کم کم جای خود را در زندگی انسان ها باز کرده و درتمامی ابعاد به بشر خدمت می‌کند. الیاف مصنوعی با مقاومت بالا و جنس نسبتا خوبی که دارند در اکثر منسوجات انسانی جای دارد و قیمت مناسب آن نسبت به الیاف طبیعی آنرا در بین مردم بسیار محبوب کرده است، نوعی ازین دسته الیاف پلی استر مخلوط است.

آیا تابحال چیزی‌ درباره پارچه های ویسکوز شنیده اید؟ میدانید ویسکوز الیاف بشر ساخته نبوده و ترکیبی از الیاف پلی استری و الیاف طبیعی با پایه سلولوز و بازیافت شده است؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با الیاف پلی استری و مخلوط آشنا شوید.

عرضه انواع الیاف پلی استر مخلوط

همه چیز درباره الیاف پلی استر

همه چیز درباره الیاف پلی استر الیاف پلی استری دز ابعاد زیاد با استفاده از دستگاه های صنعتی از مواد نفتی آماده می‌شود. این الیاف انواع مختلفی داشته از پلی استری خام و حلاجی شده تا الیاف توپی و سالید.

الیاف پلی استری مخلوط در مخلوط با ویسکوز و نخ پنبه یک گزینه مناسب برای افراد مستعد حساسیت است، این الیاف بدلیل داشتن الیاف طبیعی خاصیت در دونوع الیاف را داشته و تا حد زیادی از بروز آلرژی جلوگیری می‌کند ازین الیاف در تولید انواع بالشت و روتختی و ملحفه استفاده میشود. در البسه نیز ازین الیاف استفاده میشود به دلیل خاصیت نخ پنبه ای که دراین جنس موجود است عرق گیر بوده و از آنجایی که دارای پلی استر است مقاومت بالایی داشته در برابر پارگی و بسیار ضد چروک بوده و سخت در برابر شست شو تغییر رنگ می‌دهند.

الیاف پلی استری مخلوط یک گزینه مناسب برای افرادیست که هم قصد دارند هزینه ی زیادی برای اجناس پنبه خالص نپردازند است وهم به دنبال یک جنس با کیفیت خوب هستند.

الیاف پلی استری علاوه بر این در صنعت فیلتر سازی مثل فیلتر هوا و هود و هم در عایقهای حرارتی و ایزوگام سازی مورد استفاده قرار میگیرد. برای مصارف پزشکی و ملحفه های یکبار مصرف و بالشت های طبی بیمارستانی نیز ازین الیاف بسیار استفاده میشود

این روزها با روی کار آمدن الیاف پلی استری میکرو فایبر که از پیچیدن رشته های بسیار نازک در حد میکرو نانو الیاف پلی استری و پلاستیک حاصل می‌شود انواع دستمال گرد گیر و حوصله های میکرو فایبر به بازار آمده است که علاوه بر خاصیت آبگیری خوبی که دارد، ضد لک و خش هستند و یار اکثر خانه های ایرانی شده است.

راهنمای خرید انواع الیاف پلی استر مخلوط

راهنمای خرید انواع الیاف پلی استر مخلوط برای خرید الیاف پلی استر میکروفایبر و الیاف پلی استر اصل به سایت اکین بافت با آدرس اینترنتیhttps://akinbaft.com/ مراجعه کرده و پس از دریافت خدمات مشاوره و فروش ازین مجموعه بازرگانی با تولید داخلی، خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید