فروش انواع نخ DTY صادراتی

نخ DTY صادراتی برای تولید چارچه ها و لباس ها کاربرد دارند. از انواع نخ های پر کاربرد، نخ دی تی وای می باشد. فروش انواع نخ دی تی وای صادراتی با فیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و در کیفیت عالی به منظور جلب رضایتمندی مشتریان انجام می گیرد. این نخ ها از نخ های مرغوب صادراتی می باشند که با داشتن کیفیت و مزیت های فراوان عرضه می شوند.

فروش انواع نخ DTY صادراتی

مشخصات انواع نخ DTY صادراتی

مشخصات انواع  نخ DTY  صادراتی نخ ها یکی از مهم تریم متریال برای استفاده در صنایع تولیدی و پوشاک می باشند که انواع مختلفی دارند و برای هر نوع محصولی از انواع مختلف نخ ها استفاده می شود. انواع نخ های دی تی وای از انواع این نخ ها هستند. نخ دی تی وای از نخ های تکسچره شده بوده و برای تولید انواع پارچه های پیراهنی، ملحفه ای و پرده ای کاربرد دارند. نخ دی تی وای به دو نوع نخ های ساده و نخ های اینتر مینگل تقسیم می شود. نخ های دی تی وای با استفاده از دستگاه های دارای مناطق حرارتی تولید می شوند. این نخ ها از نخ DTY پلی استر چند فیلامت تولید می شود و کاملا کشیده شده می باشد. جنس این نوع نخ مانند نخ های پنبه ای بوده و با درصد رطوبت پایین می باشد. این نخ ها برای تولید پارچه های تزئینی، انواع لباس ها و پارچه های مبلمانی نیز استفاده می شوند. دوام و مقاومت این نخ بسیار زیاد بوده و به نخ فیلامنت پفکی و شلاقی نیز شناخته می شود.

بهترین توزیع کنندگان انواع نخ DTY صادراتی

بهترین توزیع کنندگان انواع نخ DTY صادراتی انواع نخ تولید انواع نخ های دی تی وای با هدف تامین نیاز به این نخ های با دوام برای استفاده در تولید انواع مختلف پارچه های مختلف انجام می گیرد. توزیع بهترین نخ های دی تی وای به صورت عمده و در کیفیت عالی انجام می گیرد. انواع نخ های دی تی وای از پر کاربرد ترین نخ ها با مزیت های فراوان می باشند که بازار خرید بسیاتر پر رونقی دارند و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شوند. با خرید انواع نخ دی تی وای از بابت کیفیت این نخ ها برای تولید انواع پارچه ها اطمینان خاطر داشته باشید. نخ DTY درجه یک به صورت مستقیم عرضه می شود. فروش نخ دی تی وای پلی استر در رنگ های مختلف و برای موارد استفاده متنوع انجام می گیرد. این نخ ها با داشتن کیفیت عالی از نخ های صادراتی می باشند که مورد توجه مشتریان خارجی نیز قرار گرفته اند و برای تولید کنندگان خارجی سود دارند.