فروش برترین نخ پلی استر گلدوزی

نخ پلی استر گلدوزی:این نخ یکی از نخ های پلی استر است که در گل دوزی کاربرد دارد،این نخ دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه با انها اشنا شوید. بهترین نخ برای گلدوزی نخ های پلی استر موجود در بازار در دو برند ایرانی، ترکی است، در تولید نخ پلی استر گلدوزی ایرانی از مواد با کیفیت استفاده شده، که این نخ پلی استر به کشور های همسایه صادرات می شود.

فروش برترین  نخ پلی استر گلدوزی

کاربرد انواع نخ پلی استر

کاربرد انواع نخ پلی استر کاربرد نخ پلی استر: نخ های پلی استر در زمینه های مختلف کاربرد دارند، که شامل نخ پلی استر گلدوزی، نخ پلی استر خیاطی، نخ پلی استر دولا، نخ پلی استر دستبند سازی و…نخ های پلی استر دارای ویژگی های مشترک بین انها است که به همین دلیل این نوع نخ ها شناخته شده و معروف هستند و محبوبیت زیادی در بازار دارند

نخ پلی استر دولا در تولید پارچه های ضخیم و با استحکام کاربرد دارد، لباس هایی که از نخ پلی استر دو لا تولید می شوند دارای، استحکام بسیار بالایی هستند. نخ پلی استر دولا در صنعت نساجی هم مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد نخ پلی استر دولا : نخ پلی استر دولا در ساخت موکت و فرش، برای تهیه عایق های مقاوم در برابر رطوبت و عایق های حرارتی از نخ پلی استر دو لا استفاده می شود، نخ و الیاف پلی استر در تولید بالش و متکا نیز کاربرد دارند، نخ پلی استر دولا نقش بسیار مهمی در صنعت پوشاک و مد دارد، در تولید ملحفه, پرده, روتختی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، برای تولید لباس های رسمی مورد استفاده قرار میگیرد چون به راحتی قابل شست و شو است. یکی از کاربرد های مهم نخ پلی استر دولا در تولید طناب است، زیرا پلی استر استحکام بالایی دارد.

نخ های پلی استر متنوع است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. نخ پلی استر اصل گلدوزی دارای خصوصیاتی است که شامل: 1 نخ کاملا منسجم و الیاف یکپارچه ای در ساختار نخ به کار رفته است.2 به دلیل نرمی و لطافت، انعطاف پذیر بوده و از خشکی و شکنندگی جلوگیری می کند.3 زیبایی فوق العاده ای داشته و از عرق کردن دست جلوگیری می کنند.4 کیفیت نخ به قدری بالاست که بعد از شست و شو، مانع پارگی نخ میشود.

قیمت انواع نخ پلی استر گلدوزی

قیمت انواع نخ پلی استر گلدوزی قیمت نخ پلی استر گلدوزی متفاوت است. و با توجه به برند و کیفیت ان و نوسانات بازار نمی توان قیمت ان را تخمین زد ولی میتوانید با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر و فروشگاهای که در این زمینه مشغول فعالیت هستند استعلام قیمت و خرید کنید.

نخ پلی استر خیاطی دارای جنس اصل و تقلبی است،پس موقع خرید از اصل بودن و کیفیت بالای ان مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید.در بازار فعلی نخ دو محصول ایرانی و ترکی عرضه می شود که با توجه به کیفیت ان قیمت متفاوتی دارد.