قیمت روز نخ پلی استر فرش

نخ پلی استر فرش در صنعت رنگ آمیزی الیاف به عنوان نوعی نخ به شدت رنگ پذیر شناسایی می شود و با سادگی می توان آن را به رنگ های مختلفی درآورد و به همین دلیل امروزه در بسیاری ازفرش های ماشین بافت از نخ پلی استر استفاده می شود.
فرش هایی که از نخ پلی استر مرغوب تهیه و تولید می شوند پرزدهی ندارند و این مورد یکی از مزیت های مهم فرش های پلی استری به شمار می آید و همچنین این فرش ها دوام زیادی دارند و پس از شست و شو آب زیادی را در خود جذب نمی کنند.

قیمت روز نخ پلی استر فرش

علت استفاده از نخ پلی استر در فرش

علت استفاده از نخ پلی استر در فرش به دلایل بسیار زیادی از نخ های پلی استر در فرش ها استفاده می شود و یکی از این دلایل این است که این نخ ها به علت اینکه در رنگ های گوناگون تولید می شوند رنگ و لعاب بسیار خوبی به فرش می بخشند و همچنین نخ های پلی استر نسبت به انواع مواد شوینده مقاوم هستند و پس از شست و شو رنگ خود را از دست نمی دهند.

یکی دیگر از مواردی که سبب استفاده از نخ پلی استر در تهیه ی انواع فرش های ماشینی می شود این است که این نخ ها ضخامت کمی دارند و بسیار ظریف هستند و در نتیجه از شکل پذیری خوبی برخوردارند و با استفاده از نخ های پلی استر می توان طرح های متنوعی به فرش ها داد.

نخ های پلی استری استحکام بسیار بالایی دارند و محکم هستند و به همین دلیل استفاده از آنها در فرش هایی که در محیط های پر رفت و آمد قرار می گیرند بسیار مناسب است و همچنین این نخ ها ماندگاری زیادی دارند و فرش های تهیه شده از الیاف پلی استر پس از گذشت سال ها ظاهر خود را حفظ می کنند.

نخ های ظریف پلی استر به دلیل اینکه نوعی نخ مصنوعی با منشا پلاستیکی به شمار می آیند نوعی عایق حرارتی هستند و بسیار گرم می باشند و در نتیجه فرش تهیه شده از آنها سبب انتقال سرمای کف اتاق به محیط نمی شود.

عرضه انواع نخ پلی استر فرش

عرضه انواع نخ پلی استر فرش نخ های پلی استر وزن سبکی دارند و به همین دلیل فرش های پلی استری بسیار سبک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند و همچنین فرش های پلی استری پس از شست و شو دچار کشیدگی و یا تغیر در اندازه طول و عرض نمی شوند.
نخ های پلی استر علی رغم کیفیت بالا و مزیت های فراوانی که دارند بسیار قیمت مناسب هستند و برای اطلاع از قیمت آنها و خرید نخ پلی استر ضخیم به وب سایت عرضه انواع نخ پلی استر فرش مراجعه نمایید.