مرکز فروش نخ DTY در مشهد

یکی از انواع نخ‌های پلی استری، نخ DTY است که به دلیل تنوع مصرف و بازار مصرف بالا، یکی از پرفروش‌ترین تولیدات کارخانجات نساجی به حساب می‌آید. و می‌توان گفت بیشترین نخ تکسچر که تولید می‌شود نخ DTY است. مرکز فروش نخ DTY مشهد توانسته است با به‌کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه، با تهیه انواع نخ‌های پلی‌ استر با کیفیت رضایت مشتریان و متقاضیان را همواره جلب کرده و به یکی از مقصد های خریداران تبدیل شود. تقاضای نخ DTY چه در بازار داخل و چه در بازارهای جهانی تقاضای بالایی دارند و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با بالا بردن کیفیت تولیدات خود با محصولات خارجی به رقابت بپردازند. و از طریق فروش نخ DTY صادراتی با کیفیت، سود قابل توجهی کسب کنند.

مرکز فروش نخ DTY در مشهد

استفاده از نخ DTY در پارچه پرده ای

استفاده از نخ DTY در پارچه پرده ای تولیدکنندگان نخ DTY می‌توانند خواص نخ DTY را به روش‌های خاص و مختلف قالب‌بندی کنند تا کلاف به‌دست آمده قابل استفاده در مصرف‌های مختلف شود. با توجه به خواص فنی نخ DTY می‌توان از آن در تولید و بافت انواع پارچه‌ها از پارچه‌های ضخیم گرفته تا پارچه‌های ظریف و لطیف استفاده کرد. نخ DTY در صنعت و نساجی مصرف فراوانی دارد ازقبیل پارچه‌ پوشاک مثل پیراهن و مانتو، اثاثیه منزل، رومبلی، روکش صندلی، کیف، کت و شلوار و غیره.

همچنین از این نوع نخ می‌توان در تولید پارچه پرده ای استفاده کرد؛ در صورتی‌که از نخ DTY درجه یک استفاده شده باشد هنگام نرمی و لطافت احساس شده از لمس پارچه همانند پارچه پنبه‌ای خواهد بود که از می‌توان برای پنجره اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق نوزادان، دفتر کار، هتل قابل استفاده کرد.

نخ‌های DTY تولید شده داری طیف رنگ وسیعی هستند و با توجه به تنوع رنگی که دارند، قدرت انتخاب بیشتری را به خریدار می‌دهند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت نخ DTY مشهد

موارد تأثیرگذار بر قیمت  نخ DTY مشهد موارد متعددی در تعیین نرخ و قیمت پایانی نخ‌های DTY تولید شده در کارخانه های تولیدی در شهر مشهد و سایر شهرها موثر هستند. نخ‌های DTY به سه روش ساده و یا اینترمینگل، کومینگل در اثر ایجاد کشش و حرارت بر روی نخ‌هایPOY ایجاد می‌شوند‌؛ و هرچه بیشتر نخ‌های POY بیشتر تاب ببینند نخ DTY تولید شده بیشتر به نخ پنبه مشابه خواهد بود. نخ تولیدی دارای نمره خواهد بود که بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ دنیره متفاوت است. همچنین نخ تولید شده در سه حالت مات، نیمه روشن و یا روشن خواهد بود.

علاوه بر این موارد مهم است که محصول را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری کنید و یا از طریق واسطه ها آن را تهیه می‌کنید.

پس می‌توان گفت عوامل موثر در قیمت نهایی نخ DTY عبارت‌اند از:

  • قیمت مواد اولیه و نخ POL
  • روش تولید
  • میزان براقیت
  • میزان و تعداد نمره
  • میزان تشابه نخ تولیدی به پنبه
  • کیفیت محصول
  • خرید به شکل مستقیم از تولید کننده باشد و یا از طریق واسطه صورت بگیرد.