مرکز واردات نخ پلی استر درجه یک

یکی از پرمصرف ترین انواع نخ های موجود در بازار که از نوع الیاف مصنوعی نیز می باشد مربوط به نخ پلی استر است که توانسته است لقب ارزان ترین نخ را نیز به خود اختصاص دهد و علیرغم ارزان بودن از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

مرکز واردات نخ پلی استر درجه یک اقدام به تهیه بهترین این نخ از کشورهای تولید کننده برتر این نخ نموده است و با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی این محصول را در اختیار خریداران آن قرار می دهد.

مرکز واردات نخ پلی استر درجه یک

نخ پلی‌ استر آنتی‌ باکتریال با فناوری نانو تولید شد

نخ پلی‌ استر آنتی‌ باکتریال با فناوری نانو تولید شد بیشترین کاربرد نخ پلی استر استفاده از آن در تهیه انواع منسوجات و پوشاک می باشد و به همین دلیل این محصول تماس مستقیم یا غیر مستقیم با پوست بدن خواهد داشت و به دلیل امکان آلوده شده این لباس ها با عوامل میکروبی یا قارچی، می توانند شرایط مساعدی را برای ایجاد عفونت و حساسیت در پوست ایجاد کنند به همین دلیل اخیرا نخ پلی استر آنتی باکتریال با فناوری نانو تولید شده است.

در این نخ پلی استر باکیفیت از نانو ذرات نقره استفاده شده است زیرا این ذرات دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند و می توانند به راحتی و با قدرت بسیار بیشتری نسبت به انواع ترکیبات شیمیایی هر نوع عامل میکروبی و قارچی را از بین ببرند به همین دلیل در فرآیند تولید انواع نخ پلی استر از این ذرات استفاده می شود و این ذران در بین الیاف نخ قرار داده می شود تا نخ به صورت دایمی این نان ذرات را در خود داشته باشد و به تولید پارچه های آنتی باکتریال کمک کند.

عرضه انواع نخ پلی استر درجه یک

عرضه انواع نخ پلی استر درجه یک عرضه انواع نخ پلی استر درجه یک توسط وارد کننده برتر آن در کشور صورت می گیرد و بهترین این محصول که از استحکام بالایی برخوردار است و از تنوع رنگی بالایی بهره می برد توسط این وارد کننده به بازار داخلی ارائه می شود تا نیاز صنایع نساجی و کارگاه های تولید مختلف را به خوبی تامین نماید.

عرضه این محصول به صورت دوک نخ پلی استر می باشد که در متراژهای مختلف موجود است و کسانی که به مقدار بالایی از این محصول نیاز دارند می توانند با خرید دوک های بزرگ تر این محصول را با قیمت ارزن تری نسبت به سفارش های کوچک تر به دست آورند.

خریداران این نخ می توانند برای تامین نیاز خود از همین وب سایت به راحتی ثبت سفارش خود را بعد از مشاهده انواع این محصول و قیمت آنها در بخش محصولات سایت انجام دهند و به این ترتیب سفارش توسط فروشنده در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس آنها ارسال خواهد شد.