نمایندگی عرضه نخ پلی استر فرش

نخ پلی استر فرش یکی از محصولات تولیدکنندگان نخ ها،کاموا و رشته های بافندگی است، نخ های گوناگونی با کیفیت های مختلف تولید میشوند که با توجه به ساختار خود در وسایل گوناگون به کار برده میشوند.

پایه اصلی نخ ها پشم،ابریشم و الیاف طبیعی یا الیاف مصنوعی مثل پلاستیک است که با توجه به ساختار خود قیمت متفاوت دارند.

از نخ ها در تولیدات مختلفی مثل تولید پارچه،فرش،گلیم،تابلو فرش،کاموا و … استفاده میشود، که کیفیت اصلی اجناس پارچه ای و نخی به نخ کاربرده شده در آنها برمیگردد.

نمایندگی عرضه نخ پلی استر فرش

انواع نخ های پلی استر را بشناسیم

انواع نخ های پلی استر را بشناسیم پلی استر ماده ای است که از ترکیب اتیلن گلیکول و دی متیل بوجود می آید.

نخ پلی استر حالت پلاستیکی و محکم دارد و ضخامت آن بستگی به مقدار رشته نخ فشرده شده به همدیگر دارد.

نوعی از نخ های پلی استر به نام نخ پلی استر ضخیم بیشتر در بافت پتو ها و تشک ها، دوخت انواع کیف ها، دوخت انواع چرم ها،بند کفش ها و …به کار برده میشود. زیرا الیاف به کار برده شده در این نوع نخ بسیار فشرده و زیاد است و نخ حالت مستحکم دارد.

نوعی نخ پلی استر نخ مکرومه نام دارد که ظاهری پلاستیکی مانند دارد،این نوع نخ الیاف پایه آن پشم است اما درصد بالایی از مواد صنعتی مثل پلاستیک و پلی استر در آن به کار برده شده است و بیشتر در بافت کیف های مکرومه به کار برده میشود و به دلیل ضخامت بالای آن بیشتر در بافت لباس های گرم یافت میشود.

نخ تریکو هم در خانواده نخ های پلی استر قرار دارد، از نخ تریکو در بافت سبد و کیف استفاده میشود، بافت این نوع نخ حالت کشسان دارد و منافذ باز بیشتری نسبت به دیگر نخ های پلی استری دارد. این نخ بافت درشت را به خود اختصاص داده است.

البته باید اشاره داشت اکثر نخ های پلی استری ضد چروک، سبک، مقاوم، بادوام،قابل شستشو با دست و ماشین،ضد آلرژی و …هستند و این خصوصیات توانسته بازار آن را بسیار داغ و طرفداران آن را هر لحظه بیش از پیش کند.

شرکت بازرگانی نخ پلی استر فرش

شرکت بازرگانی نخ پلی استر فرش مجموعه ها مشغول تولید و فروش نخ پلی استر مرغوب و با کیفیت است.

تولید نخ پلی استر مرغوب هدف و کار اصلی ما است، انواع تولیدی ها،بافندگان فرش، فروشگاه ها،پخش کننده ها، خیاط ها و … می‌توانند با مراجعه به سایت ما بهترین ها را از آن خود کنند.

مجموعه ما قصد دارد خرید آسان و قسمت مناسب را برای مشتریان عزیز فراهم کند و تا به حال به لطف خدای منان توانسته در این مسیر به خوبی بدرخشد.

با انتخاب ما کیفیت را به اجناس خود هدیه کنید.