نمایندگی عرضه نخ پنبه باکیفیت

نخ پنبه باکیفیت در مصارف مختلفی کاربرد دارد .این نخ با تابیده شدن استحکام بیشتری پیدا می کند .از این نخ در چله و پود فرش استفاده می شود.

از نخ پنبه در تولید لباس به خصوص لباس کودک هم استفاده می کنند زیرا این نخ خاصیت ضد حساسیت به لباس می بخشد و همچنین به دلیل استحکام باعث می شود لباس بعداز شست و شو تغییر فرم پیدا نکند.

نمایندگی عرضه نخ پنبه باکیفیت

مشخصات انواع نخ پنبه ای باکیفیت

مشخصات انواع نخ پنبه ای باکیفیت نخ پنبه ای دارای الیافی می باشد که در برابر حرارت و مواد قلیایی مقاومت و پایداری بالایی دارند.

از عوامل کیفی پنبه طول، ظرافت و رنگ آن است.نخ پنبه دارای قطر و طول های متفاوتی است به این صورت که هرچه طول الیاف بلند تر باشد و قطر آن نازک تر باشد این الیاف کیفیت بیشتری دارند.الیاف ها طول های متفاوتی دارد از جمله الیاف کوتاه ، متوسط، بلند متوسط،و …

درباره ی قطر الیاف باید گفت الیاف ظریف وزن کمتری دارند و ظرافت با وزن الیاف رابطه مستقیمی دارد.

تار ظریف تاری است که وزن آن بین ۹/۳/۳ هزارم گرم است.

تار خیلی ظریف نیز تاری است که وزن ان کمتر از سه هزارم گرم است.

تار متوسط: تاری است که وزن ان بین۹ /۴/۴ هزارم گرم است.

تار خشن: تاری که وزن ان بین ۹/۵/۵ هزارم گرم است.

تار خیلی خشن: تاری که وزن ان از ۶هزارم گرم بیشتر باشد.

اگر از نظر فیزیکی بخواهیم الیاف مرغوب را تشخیص دهیم به این صورت است که اگر الیاف پنبه طبیعی باشد در مقابل حرارت به سرعت اتش گرفته و میسوزند و بعد از این که اتش خاموش شد از ان دود تیره خارج میشود و بوی کاغذ سوخته میدهد و خاکستر بسیار نرمی تولید میشود.

نخ پنبه ای رنگی هم مانند نوع بی رنگ آن در بازار فراوان می باشد و به صورت قرقره نیز برای خیاطی و دوخت کاربرد دارد.قرقره ها در اندازه های کوچک و بزرگ موجود می باشند که به قرقره ها با سایز بزرگ دوک هم گفته می شود.

در خیاطی اگر از نخ با کیفیت استفاده نشود چون نخ مقاوت کمی دارد سریع پاره می شود اما نخ های با کیفیت خیاطی را راحت تر می کنند.

شرکت بازرگانی نخ پنبه باکیفیت

شرکت بازرگانی نخ پنبه باکیفیت اگر به دنبال خرید نخ پنبه ای مرغوب هستید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی می باشد.شرکت ما از بهترین و با کیفیت ترین نخ ها در لیست کالایی خود قرار داده است و هدف ما رضایت مشتری از خرید کالا با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

ما با حذف واسطه ها باعث شدیه ایم که کالا به طور مستقیم و با کمترین واسطه در اختیار شما قرار بگیرد و از بهترین نخ های تولید شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.