اسباب بازی چرخ خیاطی موزیکال باعق از بین رفتن انگشت دست کودک می شود

چت ویدیویی تنها روشی است که برای نوزادان و کودکان نوپا برای تماشای صفحه نمایش توصیه می شود.

دستگاه‌ها و برنامه‌های دیجیتال ممکن است به والدین کمک کنند که در کنار نوزاد یا کودک نوپای خود استفاده کنند تا روابط خود را با دوستان و خانواده حفظ کنند.

برنامه‌های موجود در دستگاه والدین، مانند Baby Karaoke ، می‌توانند به والدین کمک کنند تا قافیه‌های مهد کودک و آهنگ‌های کودکان را به خاطر بسپارند و با هم آواز بخوانند.

در 1000 روز اول ، با کودک خود در ریتم بازی با اسباب بازی چرخ خیاطی موزیکال و زمان قافیه همراه شوید، بسیاری از جنبه های رشد مغز را پشتیبانی می کند.

پیش دبستانی (3-5 سال)

زمان تماشای صفحه، زمانی که توسط والدین نظارت می‌شود و بخشی از سبک زندگی متعادل خانواده سالم است، می‌تواند از رشد تخیل، خلاقیت و داستان‌گویی کودکان حمایت کند.

اسباب بازی

برنامه‌ها و بازی‌های دیجیتالی مانند Osmo ، که در آن بازیکنان از اشیاء در دنیای واقعی برای تعامل با دنیای دیجیتال در دستگاه خود استفاده می‌کنند، می‌توانند مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و حل مسئله را توسعه دهند.

سن مدرسه (5-9 سال)

برنامه‌ها و بازی‌های دیجیتالی که از یادگیری، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت پشتیبانی می‌کنند برای کودکان در سن مدرسه توصیه می‌شوند .

ایده‌های برنامه شامل Stop Motion است که در آن کودکان از اسباب‌بازی‌های فیزیکی مانند مینی فیگورهای لگو یا مدل‌های پلاستیکی برای ساخت فیلم‌های انیمیشن کوتاه استفاده می‌کنند آکادمی خان برای کودکان به کودکان امکان می دهد کتاب بخوانند، خلق کنند و نقاشی کنند، پازل حل کنند و بازی هایی انجام دهند که مهارت های اجتماعی را ارتقا می دهد.

پیش از نوجوانی (9-12 سال)

ممکن است نوجوانان پیش از نوجوانی بخش مهمی از زندگی اجتماعی خود را به صورت آنلاین انجام دهند حمایت از حس در حال توسعه شهروندی دیجیتال آنها یک گام مهم است و باید هنگام انتخاب هدایای دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.