انجیر زرد تازه توانایی از بین بردن درد های عضلانی را دارد

زنبورهای انجیر نر ابتدا از گالش بیرون می‌آیند – از لاشه‌های تخم‌شان – و با کمی تشنج که ای کاش هنوز در ذهنم اسرارآمیز بود، در واقع سوراخی در گالش لاروهای ماده ایجاد می‌کنند و آنها را حتی در حالتی که سکوت می‌کردند بارور می‌کنند رو به رشد به عنوان آخرین اقدام در زندگی کوتاه خود، نرها قبل از مرگ تونلی را از میوه بیرون می‌کشند.

وقتی ماده‌ها از خواب بیدار می‌شوند، از میان این تونل‌ها عبور می‌کنند و گرده‌ها را روی بدن‌های براق (بارور) خود می‌گیرند، و سپس پرواز می‌کنند، گاهی اوقات پنجاه کیلومتر بالاتر از سایبان، جایی که به دنبال انجیر نارس کامل می‌گردند تا تخم‌های خود را بگذارند.

انجیر زرد تازه یکی از اولین میوه های خشک تولید شده توسط انسان است
اگرچه انجیر تازه در تمام طول سال در دسترس نیست، اما همیشه می توانید از خواص انجیر خشک بهره مند شوید.

انجیر

در برنامه غذایی روزانه خود چقدر انجیر خشک می خورید؟ شما باید انجیر خشک را در رژیم غذایی خود بگنجانید زیرا فواید درمانی زیادی دارد در این مقاله به 5 دلیل که چرا باید این محصول را به رژیم غذایی خود اضافه کنید اشاره شده است.

بهبود هضم
انجیر خشک سرشار از فیبر غذایی است این به جلوگیری از یبوست و سایر مشکلات گوارشی کمک می کند انجیر به عنوان یک ملین طبیعی شناخته می شود.

کاهش وزن
به عنوان یکی از خواص مهم انجیر خشک باید به این نکته اشاره کرد که این نوع انجیر کالری کمی دارد بنابراین، اگر می خواهید چند پوند وزن کم کنید، از این محصول به عنوان یک میان وعده ایده آل استفاده کنید.

فشار خون
سطح سدیم بدن با مصرف نمک افزایش می یابد به این ترتیب تعادل سدیم و پتاسیم بدن به هم می‌خورد و فشار خون افزایش می‌یابد انجیر خشک برای بازگرداندن این تعادل و جلوگیری از فشار خون عالی است یک انجیر خشک حاوی 129 میلی گرم پتاسیم و 2 میلی گرم سدیم است.