بازار فروش نخ POY نیمه مات

از جمله پر کاربردترین نخ ‌های موجود در بازار می ‌توان به نخ POY نیمه مات اشاره کرد. این نوع نخ محصولی است که به صورت نیمه آرایش یافته تولید شده است و در واقع از یک زنجیره مولکولی تشکیل شده است.
به دلیل بی نظمی که در ساختار تولید این نوع نخ وجود دارد، طول آن افزایش پیدا می کند.
به دلیل کاربرد گسترده ای که این نخ دارا می باشد شاهد رونق بازار فروش نخ POY درجه یک نیمه مات هستیم و درصد بسیار زیادی از فروش نخ در بازار به این محصول اختصاص یافته است.

بازار فروش نخ POY نیمه مات

آشنایی با نخ POY نیمه مات

آشنایی با نخ POY نیمه مات نخ نیمه مات محصولی است که از چیپس پلی استر تولید می ‌شود. برای رنگ آمیزی این نوع نخ ها از مستربچ یا دانه های رنگی استفاده می شود و سبب تولید نخ POY با رنگ بندی های مختلف می گردد.
به همین خاطر این نخ نیازی به رنگرزی مجدد ندارد و کار رنگرزی آنها در همین مرحله انجام می‌ شود.

این محصول در طول فرآیند ذوب ریسی تولید می شود و برای استفاده توسط تولید کنندگان مختلف به آنها ارائه می گردد.
دستگاه هایی که کار تولید این نوع نخ ها را انجام می ‌دهند در محدوده سرعتی ۲۸۰۰ متر در دقیقه کار می کنند و موجب به وجود آمدن این نخ ها می شوند.
امروزه از این نوع نخ ها برای تولید محصولات مختلفی نظیر جوراب، پارچه پرده ای، پارچه رو مبلی، لباس زیر و غیره استفاده می شود.

به همین خاطر کاربرد گسترده ‌ای از این محصول در بازار وجود دارد. لازم به ذکر است که تنوع وسیعی از رنگ این نوع نخ ها در بازار وجود دارد که از منجر به پوشش دادن نیاز مشتریان می‌ شود.
علاوه بر این نمره این نخ ها از ۱۲۰ تا هزار دنیر می باشد.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید این نخ حتی جزو مواد اولیه نیز به شمار می ‌رود و امروز از این نوع نخ برای تولید نخ‌ هایی نظیر DTY استفاده می ‌شود.

بهترین تولیدکنندگان انواع نخ POY نیمه مات

بهترین تولیدکنندگان انواع نخ POY نیمه مات بهترین تولید کنندگان انواع نخ POY اصل نیمه مات برای اینکه بتوانند محصول با کیفیتی را تولید و روانه بازار کنند از مواد اولیه با درجه کیفی بالا استفاده می نمایند.
همانطور که می دانید مواد اولیه بر کیفیت محصول تولیدی تاثیر بسیاری می‌ گذارد و هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد، نهایتاً کیفیت نخ تولید شده نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این استفاده از تجهیزات مدرن و کارآمد برای تولید این نخ ها بر کیفیت آن تأثیر بسزایی می گذارد و تولید کنندگانی که مجهز به دستگاه های به روز و پیشرفته هستند می ‌توانند نخ با کیفیت تری را به مشتریان ارائه کنند.