بازرگانی انواع نخ پلاستیکی نامرئی

نخ پلاستیکی نامرئی یکی از لوازم پرکاربرد است که در صنایع مختلفی مانند تولید زیور آلات مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ ها از جنس الیاف پلاستیکی تولید شده و بدون رنگ هستند که باعث می شود از دید انسان مخفی بماند. به همین جهت در مواردی که رنگ نخ، زیبایی و یا کارایی محصول نهایی را تحت الشعاع خود قرار می دهد، بجای آن از این نخ خای نامرئی استفاده می شود. این محصول با کیفیت بالا و قیمت نازل و به صورت عمده توسط ما در سراسر کشور به فروش می رسد.

بازرگانی انواع نخ پلاستیکی نامرئی

کاربرد نخ پلاستیکی نامرئی

کاربرد نخ پلاستیکی نامرئی همانطور که ابتدا ذکر شد، محصول نخ های نامرئی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و محدود به زیور آلات نیست. به عنوان مثال در ساخت قلاب های ماهیگیری عموما از نخ خای نامرئی استفاده می شود تا رنگ نخ برای ماهی جلب توجه نکند. در صورت استفاده از نخ نامرئی برای قلاب ماهیگیری، طعمه متوجه آن نشده و ساده تر شکار می شود.

اما این نخ های رنگی که از جنس نایلون شفاف و بی رنگ تولید شده، بیشتر در موارد تزئینی و به خصوص زیور آلات مورد استفاده سازندگان و هنرمندان این حوزه قرار می گیرد. برای مثال، در ساخت دستبند های زینتی زنانه، برای اتصال اجزای مختلف آن بجای نخ های رنگی، از نخ های نامرئی و شفاف استفاده می شود تا زیبایی اجزای اصلی آن به حاشیه نرود.

علاوه بر موارد فوق، در ساخت عروسک ها، هنر نمد دوزی و همچنین روبان دوزی نیز عمدتا از نخ های پلاستیکی نامرئی استفاده می شود تا محل دوخت قسمت های مختلف آشکار نباشد. نخ های پلاستیکی نامرئی علاوه بر مزیت شفاف بودن، از استحکام نسبتا بالایی نیز برخوردار بوده و به سادگی پاره نمی شود. این مزیت به ویژه در تهیه دستبند های زینتی اهمیت دارد زیرا در صورت سست بودن نخ، با کوچکترین کشیدگی نخ، دستبند پاره شده و ترتیب اجزای آن به هم می ریزد.

خرید عمده نخ پلاستیکی نامرئی

خرید عمده نخ پلاستیکی نامرئی مجموعه ما در زمینه تامین انواع نخ به ویژه نخ پلاستیکی درجه یک و همچنین نخ پلاستیکی نازک در سطح کشور فعال بوده و سفارشات مشتریان خود از شهرها و استان های مختلف را در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالا پاسخ می دهد. قیمت های ما کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه در بازار بوده و حداکثر تخفیف اعمال می گردد. شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید تا با شما تماس بگیریم.

یا در صورت تمایل به تماس مستقیم و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت اجناس، با کارشناسان بخش فروش مجموعه تماس حاصل بفرمائید.