با حوله تن پوش مارک ماندگار یک کسب و کار حرفه ای راه بیاندازید

توجه: قیمت های بالا منعکس کننده قیمت درج شده خرده فروشان در زمان انتشار احوله حمام برای خشک کردن بدن هنگام خیس بودن مانند بعد از حمام یا دوش گرفتن استفاده می شود. معمولاً مستطیل شکل، با اندازه معمولی در حدود 30 در 60 اینچ (76 سانتی‌متر × 152 سانتی‌متر) است و از پارچه تری ساخته شده است .
یک حوله ساحلی معمولاً تا حدودی بزرگتر از حوله حمام است و اغلب دارای طرح های رنگارنگ است.

اگرچه اغلب از حوله تن پوش مارک ماندگار برای خشک کردن پس از قرار گرفتن در آب استفاده می شود، اما هدف اصلی آن فراهم کردن سطحی است که روی آن دراز بکشید.

آنها همچنین برای حفظ حریم خصوصی هنگام تعویض لباس در یک مکان عمومی و برای پاک کردن شن و ماسه از بدن یا اشیاء پوشیده می شوند.
ملحفه حمام (یا حوله ملحفه ای ) بزرگتر از حوله حمام است اندازه ورق حمام کلاسیک 80×160 سانتی متر است یک ملحفه بزرگ حمام که می تواند تمام بدن را بپیچد 100×150 سانتی متر یا 90×160 سانتی متر است.

حوله

بعد از حمام کردن ، سونا ، سواحل و برای ماساژ استفاده می شود.
حوله پا یک حوله کوچک و مستطیل شکل است که در صورت عدم وجود فرش، فرش یا حصیر حمام، روی کف حمام قرار می گیرد تا پس از اتمام دوش یا حمام روی آن بایستد.
حوله دستی به طور قابل توجهی کوچکتر از حوله حمام است (شاید 12 در 24 اینچ (30 سانتی متر × 61 سانتی متر)) و برای خشک کردن دست ها پس از شستن آنها استفاده می شود.
حوله فر یا دستکش شیرینی پزی یک حوله خانگی چند منظوره است که برای کاربردهای آشپزخانه یا مغازه استفاده می شود.
دستمال کاغذی کاغذی است که می توان آن را یک بار به عنوان دستمال استفاده کرد و سپس دور انداخت .

رول حوله کاغذی سوراخ دار معمولاً روی میله ای کمی بلندتر از عرض رول نصب می شود، یا در نوع دیگری از چوب لباسی که برجستگی هایی روی گوش دارد، برآمدگی ها در انتهای رول دستمال کاغذی قرار می گیرند.