بهترین تولیدکننده نخ پلی استر بافته شده

نخ پلی استر بافته شده از نخهای مقاوم و درجه یک است که بافته شده از الیاف مصنوعی پلی استر می باشد و در تولید بسیاری از منسوجات مانند فرش، لباس، شال و … استفاده می شود این نخها دارای تنوع رنگی بالایی هستند.

بهترین تولیدکننده نخ پلی استر بافته شده برای تهیه این نوع از نخ افزون بر استفاده از الیاف درجه یک همواره از بهترین دستگاههای ریسنده نخ هم استفاده می کند و همیشه این نخ را در مقدار انبوه تولید می کند.

بهترین تولیدکننده نخ پلی استر بافته شده

آنچه درباره نخ نمی دانید

آنچه درباره نخ نمی دانید نخ یکی از کالاهای اساسی در تولید پارچه و بسیاری دیگر از منسوجات بافتنی می باشد که در انواع طبیعی و مصنوعی موجود است که نخ طبیعی از الیافی همچون ابریشم و پنبه و پشم تهیه می شود و نوع مصنوعی آن از الیاف مصنوعی مثل پلی استر تهیه می شود که ممکن است موارد استفاده یکسانی داشته باشند اما قطعا از نظر کیفیت با هم تفاوت دارند.

برای تولید ابتدا الیاف تهیه شده را با استفاده از رنگهای طبیعی و شیمیایی رنگ می زنند سپس به وسیله دستگاه ریسنده آنها را تبدیل به نخ می کنند و به شکل قرقره های کوچک و بزرگ بسته بندی می کنند و برای استفاده شدن به بازار عرضه می کنند.

از انواع نخ برای تولید صنایع بافتنی مثل بافت فرش، تابلو فرش و پارچه که مهمترین مواد اولیه برای دوخت انواع البسه می باشد مورد استفاده قرار می گیرد افزون بر این از نخ برای دوخت پرده و ملحفه و … هم استفاده می شود.

انواع نخ همچنین از نظر نمره و درجه رنگ و ضخامت هم با هم تفاوت دارند که در واقع هر نوعی از آنها مناسب برای انجام کار خاصی می باشد. نخها بسیار پرکاربرد هستند و از بین آنها همواره نخهای طبیعی به دلیل داشتن کیفیت و لطافت و مقاومت بیشتر ارزش بیشتری دارند و همچنین منسوجات دوخته شده با آنها نیز گران تر هستند.

قیمت انواع نخ پلی استر بافته شده

قیمت انواع نخ پلی استر بافته شده قیمت نخ پلی استر مرغوب بسته به کیفیتی که دارد محاسبه می گردد اما به طور کلی می توان گفت که این نوع از نخ نسبت به نخ های طبیعی دارای قیمت مناسب تری می باشد به همین دلیل بیشترین میزان خرید را به خود اختصاص داده است.

نخ پلی استر ایرانی به سبب کیفیت مقاومت فراوانی که دارد برای تولید بسیاری از منسوجات بافتنی مورد استفاده قرار می گیرد که خوشبختانه همیشه موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.

علاوه بر کیفیت نخ میزان تولید و همچنین روش عرضه آن نیز بر روی قیمت نهایی آن موثر بوده و اگر خرید نخ را به صورت عمده انجام دهیم قطعاً شامل تخفیف ویژه هم خواهیم شد و بابت هر مقدار از آن هزینه کمتری را پرداخت می‌کنیم.