بهترین فروشنده نخ پلی استر ویسکوز

فروشندگان نخ و مواد اولیه نساجی، انواع مختلف نخ شامل نخ های پلی استر، ویسکوز و یا ترکیب آن دو را با نام نخ پلی استر ویسکوز ارائه می کنند. نخ مهمترین و اصلی ترین ماده اولیه برای تولید پارچه است. از این رو خرید نخ باکیفیت برای تولید کنندگان پارچه و سایر منسوجات بسیار مهم است.فروشندگان نخ پلی استر ویسکوز نخ مرغوب را از کارخانه های نخ ریسی تهیه کرده و به فروش می رسانند. بهترین فروشنده نخ پلی استر ویسکوز را می توانید در بازار مربوط به ملزومات نساجی و خیاطی بیابید.


بهترین فروشنده نخ پلی استر ویسکوز

کاربرد نخ پلی استر ویسکوز

کاربرد نخ پلی استر ویسکوز نخ پلی استر ویسکوز را با استفاده از نخ ویسکوز و پلی استر در کارخانه های نخ ریسی تولید می نمایند. الیاف ویسکوز قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و به راحتی رطوبت را از محیط اطراف می گیرند. ویسکوز مقاومت بالایی ندارد و نوعی الیاف طبیعی است که از پنبه به دست می آید. پلی استر همان گونه که می دانید از مواد نفتی تهیه می شود و کاملا غیر طبیعی و ساخت دست بشر است.ترکیب این دو نخی را به وجود می آورد که موارد استفاده بسیاری دارد.

نخ پلی استر ویسکوز که از تاباندن الیاف طبیعی ویسکوز و الیاف پلی استر ایجاد می گردد، مقاوم است. میزان چروک پذیری بسیار کمی دارد. در برابر گرما و دمای بالا مقاومت کرده و به سادگی ساییده نمی شود. از این خصوصیت نخ پلی استر ویسکوز برای بافت انواع حوله بهره می گیرند.

کارخانجات تولید کالای خواب از نخ پلی استر لحاف و پارچه های پلی استر ویسکوز ملحفه ای برای دوخت انواع تشک و لحاف استفاده می کنند. این پارچه ها عموما ضد لک بوده و نمی سوزند.

از آنجایی که قیمت مناسبی دارند در بافت انواع پارچه های تزیینی و پوشاک به کار برده می شوند. در پارچه های پلی استر ویسکوز درصد الیاف ویسکوز بالاتر بوده و هوا را به خوبی از میان خود عبور می دهد. این الیاف با دوام علاوه برآنکه به راحتی پاره و خراب نمی شوند، از مزایای الیاف طبیعی نیز تا حدودی برخوردار است.

توزیع کنندگان انواع نخ پلی استر ویسکوز

توزیع کنندگان انواع نخ پلی استر ویسکوز توزیع کنندگان انواع نخ پلی استر ویسکوز، علاوه بر صنایع نساجی، نخ مورد نیاز تولیدی های لباس و مصرف کنندگان غیر عمده را نیز تامین می نمایند. شرکت های توزیع کننده از درب کارخانه، تولیدات نخ را تحویل گرفته و به مبادی فروش در بازار و کارخانجات می رسانند.

نخ پلی استر رنگی در تولید پوشاک و پارچه های رنگی کاربرد دارد. نخ های پلی استر مقاومت بالایی دارند و برای دوخت پارچه های کشی گزینه مناسب هستند. بازار مصرف نخ پلی استر ویسکوز پر رونق بوده و توزیع کنندگان انواع نخ از جمله پلی استر ویسکوز بسیار پر مشغله هستند.