توزیع کنندگان الیاف پلی استر لایه ای

یکی از نخ های پرکاربرد به جز مواد اولیه بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های بافندگی و ریسندگی به شمار می رود الیاف پلی استر است که به وسیله کشش زیاد به وجود می آید. الیاف پلی استر لایه ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای انواع وسایل و پارچه هایی که به طور مداوم در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد بسیار مناسب است به دلیل ضخامت مقاومتی از خود نشان می‌دهد تابش آفتاب کمترین اثر را روی این الیاف دارد توزیع کنندگان الیاف پلی استر لایه ای آن را در سراسر ایران پخش می کند.

توزیع کنندگان الیاف پلی استر لایه ای

مشخصات انواع الیاف پلی استر لایه ای

مشخصات انواع الیاف پلی استر لایه ای مشخصات انواع پلی استر لایه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

برای محیط هایی که رطوبت در آن بسیار زیاد است همچنین در معرض بارش باران و برف تغییرات دمایی استفاده از الیاف پلی استر سیلیکونی بسیار مناسب است که در همه شرایط مقاومت و استحکام خوبی از خود نشان می دهد و جز پارچه های ضخیم و کشدار محسوب می شود. از مشخصات ویژه الیاف پلی استر می توان چروک نشدن آن اشاره کرد که خاصیت ضد چروکی نیز دارد و این خود یک مزیت به شمار می رود.

از ویژگی ها و مشخصات بارز انواع الیاف پلی استر می توان به جذب رطوبت بالا، و قابل شستشو بودن آن اشاره کرد که برای انواع پارچه های ضخیم مانند پارچه های چادری، رومبلی و پرده ای مناسب می باشد. به دلیل ثابت بودن رنگ آن یکی از پارچه های مناسب برای شست و شوی زیاد و تابش نور خورشید به شمار می رود هیچ گونه تغییر رنگ و تغییر در ساختار آن ایجاد نمی‌شود.

اگر برای امتحان کردن، یا بطور اتفاقی، اسید ضعیف را روی قسمتی از پارچه تهیه شده از الیاف پلی استر سیلیکونی بریزید بیشترین مقاومت و پایداری را از خود نشان می‌دهد در برابر مایع سفید کننده مقاومت خوبی دارد. به دلیل خاصیت ضد رطوبتی که دارد به هیچ عنوان بو نمی گیرد و هیچ گونه قارچ و باکتری که در فساد پارچه نقش بسزایی دارد در آن به وجود نمی آید. کاربردهایی که این الیاف دارد می توان به استفاده از لباسهای ورزشی ضخیم، لباس های زمستانی، انواع عایق ها، کفپوش خودرو، و تهیه فرش و موکت اشاره کرد.

راهنمای خرید الیاف پلی استر لایه ای

راهنمای خرید الیاف پلی استر لایه ای برای راهنمایی خرید الیاف پلی استر لایه ای که برخی آن ها به صورت الیاف پلی استر سفید تولید می شود و در موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به صورت لایه می توان از این الیاف استفاده کرد که موارد مشابه زیادی نیز دارد و به دلیل وجود چندین لایه از استحکام و مقاومت خوبی نیز برخوردار است و یک پارچه ضخیم و محکم به شمار می رود که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.