توزیع کنندگان نخ پلی استر خیاطی

حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خیاطی ، نخ به طور مداوم پاره شود و حسابی اعصابتان را خراب کند. می دانیم که نخ خیاطی برای دوخت قسمتهای مختلف لباس کاربرد دارد و برای دوختن ، استفاده از نخ پلی استر خیاطی بهترین گزینه می باشد. چرا که از استحکام بالا برخوردار است و حین خیاطی پاره نمی شود. توزیع کنندگان نخ پلی استر خیاطی، بهترین نخ را برای شما عرضه می کنند تا رضایت خاطر شما را برآورده کنند.

توزیع کنندگان نخ پلی استر خیاطی

استفاده از نخ پلی استر در خیاطی

استفاده از نخ پلی استر در خیاطی نخ پلی استر از جمله نخ های با دوام و محکمی می باشد که حتی اگر چندین بار لباسی که با این نخ دوخته شده است را بشویید رنگشان از بین نمی رود و پاره نمی شود. در تولید این نوع نخ، هم مواد مصنوعی استفاده می شود و هم مواد طبیعی. این نخ هم برای دوختن با دست کاربرد دارد هم برای استفاده از چرخ خیاطی.

چون این نخ ،کش می آید برای دوخت انواع لباسها مناسب است ولی یادتان باشد که نخ پلی استر، انواع مختلفی دارد و برای ‌پارچه های گوناگون کاربرد دارد. یکی از ویژگی های نخ مرغوب مثل پلی استر، شفاف بودن آنهاست. نخ های کدر معمولا نخ مرغوبی نمی باشند و زود پاره می شوند و رنگ می بازند.

نخ پلی استر ویسکوز از ترکیب پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است و از نخهای بادوام محسوب می شود و از ترکیب ۶۷/۳۳ ، ۷۵/۲۵ ، ۶۵/۳۵ و به صورت یک لا و یا دولا استفاده می شود. نخ پلی استر ویسکوز از مقاومت بالا ، جذب رطوبت زیاد و مقاومت در برابر دمای بالا برخوردار است و کاربرد زیادی در خیاطی دارد و بیشتر در حوله، ملحفه و پارچه های تزئینی و…مورد استفاده می باشد.

بهترین صادرکنندگان نخ پلی استر خیاطی

بهترین صادرکنندگان نخ پلی استر خیاطی ایران جزو صادرکنندگان نخ پلی استر می باشد. تولیدکنندگان ایرانی، با به کارگیری تمامی تجهیزات و ظرفیت های موجود و نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب، بهترین نخ پلی استر خیاطی را تولید می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند و از این راه منبع درآمد ملی خوبی نصیب کشور می شود .

نخ پلی استر صادراتی کشور ما اغلب به کشورهای دیگر چون ترکیه، روسیه و هند صادر می شود. تقریبا همه کشورهای همسایه ناگزیرند که این محصول را وارد کنند چون غیر از ایران، عربستان و پاکستان که تولید کننده آن می باشند کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان ، قزاقستان، تاجیکستان، یمن، عمان ، قطر و کویت و تقریبا همه کشورهای آفریقایی به جز چند کشور، بقیه کشورها، وارد کننده نخ پلی استر می باشند و ایران می تواند ظرفیت خوبی برای صادرات بیشتر و جلب مشتری خارجی داشته باشد به شرط اینکه موانع تحریم و بازاریابی برداشته شود.