تولید انواع الیاف پلی استر ویسکوز

الیاف پلی استر ویسکوز یکی از نخ‌های ترکیبی پرمصرف در صنعت نساجی است که با ترکیب رایج از پلی‌استر و ویسکوز(67/33 و 75/25 و 65/35) با نسبت بیشتر پلی‌استر و به صورت تک‌لا و دولا مورد استفاده قرار می‌گیرد.از مشخصات این الیاف می‌توان به استحکام بالا، جذب رطوبت و مقاومت دمایی بالا، مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. که به صورت تولید داخل و وارداتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.الیاف پلی‌استر-ویسکوز را می‌توان برای حوله، ملحفه، پارچه‌های تزیینی، لباسی استفاده کرد.

تولید انواع الیاف پلی استر ویسکوز

مشخصات الیاف پلی استر ویسکوز

مشخصات الیاف پلی استر ویسکوز

الیاف پلی استر ویسکوز فوق العاده محکم هستند ، به این معنی که مانند پنبه و سایر الیاف طبیعی به راحتی پاره ، کشیده و چروک نمی شوند. این قدرت به این معنی است که لباس های پلی استر به راحتی می توانند ساییدگی ناشی از شستشوی ماشین را تحمل کنند و به مراقبت ویژه ای نیاز ندارند. دوام پارچه پلی استر ویسکوز باعث محبوبیت ویژه آن در لباس های بیرونی شده است.

الیاف پلی استر ویسکوز در برابر رطوبت مقاوم است به این معنی که پارچه رطوبت را از بین می برد و آن را خیس نمی کند – و این پارچه را به عنوان پارچه ای محبوب برای لباس و وسایل فضای باز که مانع بارندگی میشود ، می کند. همچنین توانایی مقاومت پلی استر در برابر رطوبت به آن کمک می کند تا در برابر لکه ها مقاوم باشد. با این حال ، مقاومت در برابر رطوبت پلی استر آن را به پارچه ای با تنفس کمتر تبدیل می کند.

اگر هنگام پوشیدن پلی استر عرق کنید ، پارچه رطوبت را به دام می اندازد (به جای اینکه آن را از بین ببرد) و احساس گرما و چسبندگی می کنید.الیاف پلی استر ساده در برابر چین و چروک مقاوم و شکل پارچه و سفتی آن را بهتر حفظ می کندو بهداشتی و ضد الرژی و نرم و سبک و ضد بو و رطوبت میباشند.اﻟﯿﺎف پلی استر ﺑﺮ ﺧﻼف ﭘﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺟﺬب رﻃﻮﺑﺖ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ و ﻋﻠﺖ آن ﻧﯿﺰ وﺟﻮد ﻣﻨﺎﻃﻖ آﻣﻮرف ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﻨﺒﻪ اﺳﺖ

عرضه مستقیم الیاف پلی استر ویسکوز

عرضه مستقیم الیاف پلی استر ویسکوز انواع الیاف پلی استر ویسکوز در بازار های داخل و خارج کشور با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. بهترین نخ پلی استر ها، نخ پلی استر هایی هستند که با توجه به نیاز های مشتریان تولید می شوند و با قیمت هایی به فروش می رسند که برای خریداران معقول باشد. خریداران همواره به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. بنابراین برندی که بتواند این دو فاکتور مهم را همزمان در محصولات خود داشته باشد می تواند فروش بسیار زیادی را بازار های حضوری و اینترنتی داشته باشد.