تولید کفش گوچی به علت های نا مشخص متوقف شد

گوچی معتبر دارای یک الگوی جسورانه و کاملاً مشخص است که سازگار است لوگوی گوچی اصلی نیز ضخیم است.

کفش‌های گوچی تقلبی الگوی دوخت نازک‌تر و آرم‌های کوچک‌تری دارند.

خوب است که با مواد با کیفیت آشنا شوید این به این دلیل است که شما به راحتی می توانید تفاوت بین کفش های اصل و تقلبی را تنها با دیدن کیفیت چرم استفاده شده تشخیص دهید.

کفش گوچی در آزمون زمان مقاومت می‌کنند و یک بیانیه مد جسورانه ایجاد می‌کنند اگر دوست دارید با روند مد همراه باشید، کفش های گوچی قطعا ارزش سرمایه گذاری برای شما را دارند.

گوچی یکی از برندهای برتر زمان ماست گوچی در همان نفس با لویی ویتون , پرادا و ایو سن لوران ذکر شده است این شرکت مد چند میلیون دلاری مرتباً دنیای مد را وارونه می کند.

چه طرح‌های انقلابی باشد، چه روند رسانه‌های اجتماعی، گوچی در هر فصل شگفت‌انگیز است و برند مورد علاقه بسیاری از بلاگرها، اینفلوئنسرهای مد و مدل‌ها است، حتی با نمایش مد و تبلیغات در اینجا همه چیز را در مورد منشاء نام تجاری خواهید یافت، روندها و طرح های انقلابی علاقه مندان به مد را مجذوب خود می کند.

کفش

تاریخچه برند گوچی به سال 1921 برمی گردد این برند توسط گوچیو گوچی تاسیس شد و اولین بار با کالاهای چرمی نفیس و کیف های دستی مجلل خود نامی برای خود دست و پا کرد.

از آنجایی که گوچیو گوچی یک زین‌بازی چیره دست بود، طرح‌های او اغلب از ورزش‌های سوارکاری الهام می‌گرفت این برند تا سال 1953 محبوبیت زیادی به دست نیاورد خط لباس تا سال 1970 معرفی نشد.

بنابراین اسراف تضمین شده است، اما اینکه آیا این تبلیغات برای همیشه روی پای طرفداران باقی خواهد ماند یا خیر هنوز جای سوال دارد.

کفش های کتانی سفید به جدیدترین پایه در هر کمد کفش تبدیل شده اند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان، این همه‌کاره‌ها ضروری هستند! از لباس‌های غیررسمی خیابانی گرفته تا ست کردن با کت و شلوار تجاری، ترکیب کفش‌های کتانی سفید رایج‌تر شده است.