ساعت سواچ اصل بچه گانه موجب واژگونی اتوبوس شد

در صورتی که ببینیم که دستگاه‌هایی مانند ساعت سواچ اصل بچه گانه های هوشمند مشکلات خاصی را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کنند، به والدین دانش‌آموز اطلاع خواهیم داد. مشکلات مداوم ممکن است باعث شود که ما درخواست کنیم که دانش آموز خاصی دستگاه خود را به مدرسه نیاورد.

توصیه اکید ما این است که وسایل شخصی به مدرسه نیایند مگر اینکه به دلیل خاصی لازم باشد. قدردانی می‌کنیم که در برخی شرایط برای کودکان بزرگ‌تر داشتن وسیله‌ای در کیفشان مفید است تا در صورت نیاز بتوانند قبل یا بعد از مدرسه با خانواده تماس بگیرند.

به همین دلیل است که ما همه وسایل شخصی را ممنوع نمی کنیم. با این حال، ما درخواست می کنیم که دستگاه ها در کیسه نگهداری شوند و در زمان مدرسه از آنها استفاده نشود. برای ساعت‌های هوشمند از آنها می‌خواهیم که در ساعات مدرسه به‌عنوان یک وسیله شخصی استفاده نشوند و از والدین و مراقبان می‌خواهیم که ما را در این امر حمایت کنند.

smart

از حمایت شما در این زمینه متشکریم و خوشحالیم که با معلم whānau فرزندتان یا اگر مایلید بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنید با Urs در تماس باشید.

با توجه به محبوبیت دستگاه‌های هوشمند، روش‌های سنتی تدریس یک طرفه ممکن است عمیقاً توجه دانش‌آموزان را به خود جلب نکند، به‌ویژه برای دانش‌آموزان دبیرستانی، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی یا حتی دانش‌آموزان جوان‌تر، که یک موضوع حیاتی برای مربیان است.

بنابراین، ما یک سیستم آموزشی تعاملی هوشمند ایجاد می‌کنیم که از دستگاه‌های پوشیدنی (ساعت‌های هوشمند) برای ثبت دقیق حرکات دست دانش‌آموزان مدرسه و پاسخ فوری به معلمان استفاده می‌کند تا تعامل و جذابیت دانش‌آموزان مدرسه را در کلاس افزایش دهد.

علاوه بر این، از طریق اطلاعات فیزیکی متعدد دانش‌آموزان مدرسه از ساعت هوشمند، می‌تواند با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌های عمیق، به نکات اساسی فرآیند یادگیری پی ببرد. به این ترتیب، می‌تواند به معلمان امکان تعدیل‌های فوری را بدهد و به دانش‌آموزان مدرسه برای دستیابی به تفکر چندآموزشی و نوآورانه پیشنهاد دهد. این سیستم عمدتا از سه جزء تشکیل شده است: ساعت هوشمند تعاملی برنامه هوشمند سمت معلم (برنامه)؛