سفارش عمده نخ پنبه ضخیم

نخ پنبه ضخیم از پر کاربرد ترین محصولاتی است که همه روزه در جهان و به ویژه در ایران به صورت رایج استفاده می شود. این محصول در کارخانه های نساجی بزرگ و کارگاه های کوچک مورد مصرف قرار گرفته و اطلاع از نوع جنس و کاربرد آن برای همه خیاطان لازم است.

نخ ها از نظر رنگ و مواد تشکیل دهنده بسیار متفاوت و متنوع هستند. نخ ابریشمی، نخ پنبه، نخ فاستونی، نخ پلی استر و… از نمونه های بارز این محصول هستند.

سفارش عمده نخ پنبه ضخیم

درباره تاریخچه نخ پنبه ای چه می دانید

درباره تاریخچه نخ پنبه ای چه می دانید هر کدام از نخ ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که برای لباس های خاصی به کار می روند. در این بین می توان گفت نخ پنبه بیشترین استفاده را دارد و در دسته نخ های طبیعی قرار گرفته است. نخ های ابریشم از ضخامت های مختلفی بهره مند است و می توان آن را در لیست نخ های مصنوعی بر شمرد.

برای استفاده از نخ پنبه ضخیم باید نکات گوناگونی را رعایت نمود. برای مثال انتخاب رنگ نخ بسته به رنگ پارچه دارد و باید کاملا هماهنگ باشد. بهتر است نخی که انتخاب می کنید از رنگ پارچه مورد نظر مقداری پر رنگ تر باشد. درادامه می توان اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نمود:

الیاف طبیعی: این نوع از محصول شامل پنبه، پشم و… می باشند. از این الیاف پوشاکی با کیفیت عالی تولید گردیده که در بازار هم قابل دسترس می باشند.

در انتخاب نوع نخ خیاطی باید دقت نمود و از اشتباهات رایج در این زمینه جلوگیری کرد. برای نمونه جهت پارچه های نازک و ظریف باید از نخ ابریشمی با ضخامت کم استفاده نمود. علاوه بر آن برای این پارچه ها می توان از نخ پنبه نازک با روکش پلی استر استفاده نمود.

برای پارچه هایی که دارای ضخامت متوسط هستند استفاده از نخ ابریشم ۵۰ یا نخ پنبه خام با روکش پلی استر بهترین گزینه می باشد. برای پارچه های ضخیم نیز می توان از نخ پنبه ۵۰ با روکش پلی استر استفاده کرد.

علت توصیه به خرید عمده نخ پنبه ضخیم

علت توصیه به خرید عمده نخ پنبه ضخیم در کل کارخانه های تولیدی صنعتی، این گونه از محصول را در انواع بسیار زیادی ساخته و به فروش می رسانند. آن ها عمدتاً فروش شان گسترده تر است؛ یعنی به سر تا سر کشور محصولات خود را عرضه می دارند و به فروش می گذارند.

در کشور بسیاری از مشتریان و خریداران به صورت کلی و عمده این محصول را تهیه می نمایند که از نظر اقتصادی دارای صرفه زیادی می باشد.فروشگاه آکین بافت عرضه کننده نخ پنبه ای اسپان میباشد که به راحتی میتوانید نخ پنبه کبریتی نیز از وبسایت این شرکت خریداری کنید .