شرکت بازرگانی نخ اسپان خام

نخ اسپان که امروزه کاربرد فراوانی در صنایع پوشاک و غیره یافته است، به دو صورت خام و رنگی تولید می شود. شرکت های بازرگانی که در زمیه خرید و فروش انواع نخ اسپان فعالیت دارند، نخ اسپان خام را به شکل عمده و غیر عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

نخ اسپان خام را پس از فرایند رنگ رزی به رنگ های مختلف در اورده و در بافت انواع پارچه رنگی به کار می برند. اگر چه به نظر می رسد نخ اسپان رنگی کاربرد بیشتری دارد ولی در بسیاری موارد لازم است که از نخ اسپان خام بهره گرفت.

شرکت بازرگانی نخ اسپان خام

درباره نخ اسپان فیلامنت بیشتر بدانید

درباره نخ اسپان فیلامنت بیشتر بدانید نخ اسپان فیلامنت، از ترکیب نخ های اسپان و فیلامنت ساخته می شود. نخ های اسپان برای دوخت البسه کشی و تولید پارچه های انعطاف پذیر مناسب هستند. این نوع نخ ها یک پارچه نبوده و به صورت تکه های کوچک در کنار یکدیگر تابانده می شوند. نخ های فیلامنت از مواد مصنوعی ساخته شده و بسیار مقاوم می باشند. ودر دو نوع تابیده و تابیده نشده تولید می شود.

نخ های اسپان فیلامنت مقاوم و کشی بوده و برای دوخت لباس های ورزشی و مقاوم به کار می روند. با پارچه های بافته شده از نخ اسپان فیلامنت انواع تی شرت تهیه می شوند. امروزه تی شرت ها و لباس های ورزشی آرم و نقش های متنوعی دارد. چاپ طرح و شکل های جذاب بر روی پارچه های فیلامنت اسپان، راحت تر صورت می گیرد. امروزه نقاشی بر روی پارچه ، که هنر نوینی محسوب می شود، طرفداران بسیاری یافته است. طرح های خلاقانه با دست و رنگ های مخصوص پارچه بر روی پارچه کشیده می شود. بهترین نوع پارچه برای نقاشی، اسپان فیلامنت است.

نخ های فیلامنت اسپان مقاومت بسیار زیادی داشته و در برابر کشش و ضربه و شستشوی مداوم پایداری زیادی دارند. این نوع نخ بهترین گزینه برای دوخت جوراب و آن دسته البسه است که به صورت یکپارچه بافته می شوند.

برترین تولیدکنندگان نخ اسپان خام

برترین تولیدکنندگان نخ اسپان خام در کشور ما کارخانجات معتبر بسیاری در حال تولید نخ اسپان هستند. نخ اسپان به شکل خام و رنگ شده در کارخانجات تهیه می شوند. تولید کنندگان نخ اسپان طبق قراردادی که با تولید کنندگان پارچه و صنایع پوشاک عقد می نمایند، اقدام به تولید نخ اسپان در رنگ های در خواستی می کنند.

نخ اسپان تیره رنگ کاربرد فراوانی دارد. در جامعه ما لباسهای تیره بسیار مورد توجه است، از این رو صنایع پوشاک و سایر صنایع وابسته به آن به انواع نخ اسپان تیره همواره نیازمند می باشند. تولید کنندگان برتر نخ اسپان مرغوب، وظیفه تامین نیاز صنایع داخلی را بر عهده دارند.