شرکت عرضه الیاف پلی استر در اصفهان

الیاف پلی استر اصفهان با پیشرفته ترین دستگاه‌ها و با بهترین کیفیت تولید می‌شود.تنوع در رنگ و ضخامت و نوع این الیاف و درخواست زیاد مشتری توجه تولید کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. در مجموعه الیاف پلی استر اصفهان با بهره گیری از بهترین متخصصین سعی در تولید محصولی با کیفیت و مستحکم و متناسب با سلیقه و کاربرد مشتری تولید می‌شود.امروزه شما میتوانید این محصولات را در کمترین زمان ممکن از طریق اینترنت و به صورت آنلاین سفارش بدهید.

شرکت عرضه الیاف پلی استر در اصفهان

مشخصات الیاف پلی استر اصل

مشخصات الیاف پلی استر اصل الیاف پلی استر میکروفایبر یکی از انواع الیاف مصنوعی است.این نوع الیاف از لحاظ کیفیت مانند سایر پارچه ها و حتی جلوتر از سایر همتایان خود می‌باشد. الیاف میکروفایبر بسیار نازک است نازکی این الیاف حتی از ابریشم و یک تار موی انسان نیز بیشتر است. مشخصات الیاف پلی استر اصل عبارت از استحکام و مقاومت بالا میباشد. علاوه بر استحکام بالا خاصیت کشش پذیری بالا و جمع شدگی بسیار خوب از دیگر مشخصات الیاف پلی استر اصل می‌باشد.مقاومت بسیار خوب در برابر کپک و قارچ از دیگر خصوصیات یک محصول ایده آل می‌باشد.

خشک شدن پس از ششستوی راحت و رهایی از چین و چروک یکی دیگر از خواص یک محصول اصل می‌باشد.استفاده از مواد اولیه شیمیایی و نفتی در تولید یک الیاف اصل بسیار حائز اهمیت است.

الیاف پلی استر در برابر نور خورشید مقاومت بالاتری نسبت به سایر الیافها دارد. در خشندگی بال یکی دیگر از مشخصات اصل بودن این محصول است.ضمن اینکه می‌توان جلا و درخشندگی این محصول را کنترل کرد و آنرا به صورت مات و نیمه مات نیز تولید کرد.قابلیت رنگ پذیری الیاف نیز یکی دیگر از مشخصات یک الیاف درجه یک است.

مقاومت یک الیاف پلی استر اصل بسیار بالا است.این مقاومت تقریبا در الیاف تر و خشک به طور یکسان است.خاصیت بازگشت پذیری یک الیاف اصل بسیار بالا است به همین سبب برای تهیه پارچه برای خاصیت اتو پذیری با پنبه و پشم ترکیب می‌شود. جذب رطوبت در الیاف پلی استر پایین است که البته این جذب در پلی استرهای مرغوب کمی بالاتر است.

صادرات انواع الیاف پلی استر اصفهان

صادرات انواع الیاف پلی استر اصفهان الیاف پلی استر اصل که یکی از محصولات پلی استر اصفهان است به سایر کشورها صادر می‌شود و این صادرات تا حدودی به اقتصاد کشور کمک می‌کند.

کارخانه پلی استر اصفهان نیز بدلیل تنوع در تولید انواع الیاف در زمره صادر کننده های انواع الیاف نه تنها به کشورهای آسیایی بلکه به سایر کشورهای دنیا نیز می‌باشد.

کشور عزیزمان در چند سال گذشته توانسته در دنیا خودرا به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان الیاف مصنوعی معرفی کند.کارخانه پلی استر اصفهان در خاور میانه در زمره بزرگترین تولید کنندگان الیاف مصنوعی قرار دارد. که با تولید و صادر انواع الیاف با کیفیت بسیار عالی و تنوع زیاد خدمت قابل توجهی به کشور نموده است.

امیدواریم با برداشته شدن موانع پیش روی صادرات پلی استر اصفهان بتواند روند صعودی خود را در امر صادرات طی نماید.