شیلنگ پیسوار 3/4 می تواند بهترین محصول ساخته شده در شیرآلات و شلنگ سرویس باشد

کاملاً به منظور استفاده از خدمات عمومی و جلوگیری از بروز مشکل برای سلامت عمومی، مراقبت بیشتر از این خدمات توصیه می شود.

استفاده از شیلنگ پیسوار 3/4 در خدمات عمومی مانند سینما، هتل ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، پارک ها و غیره به دلیل استفاده شدید عمومی بیشتر در نظر گرفته شده اند که آلوده شوند.

بیماری ها، دستگاه تناسلی و بیماری های مقاربتی به عموم مردم این گونه بیماری ها معمولاً به دلیل اشتراک در فضاهای استفاده به خدمات عمومی قابل انتقال هستند.

تمام نقاطی که برای عموم قابل لمس است مانند دستگیره در، دستمال توالت، فلاش تانک، شیلنگ آب، دستگیره شیر، سینک، صابون مایع و جامد، دستمال کاغذی، خشک کن برقی و غیره به درستی تمیز شوند.

سالانه بسیاری از موارد بیماری از مکان های عمومی برای افرادی که از این خدمات استفاده می کنند به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی رخ می دهد.

شیلنگ

علاوه بر این، با آلوده شدن به باکتری‌های مقاوم به چند دارو (MDR) یا یک باکتری مضر، روند بهبودی پیچیده‌تر می‌شود این امر عواقب اقتصادی و روانی بسیاری را برای این افراد به همراه دارد.

.[ 3] ، با آگاهی از تنوع آلودگی و بررسی امکانات آلوده (مانند مهم، دستمال توالت) که در چنین خدماتی وجود دارند و نقش مهمی در انتشار عفونت دارند می تواند به ما کمک کند تا ابزاری برای جلوگیری یا کاهش انتشار عفونی پیدا کنیم.

شناخت راه‌های انتقال میکروب‌ها و راه‌های انتقال آن به ما کمک می‌کند تا از ایجاد آلودگی جلوگیری کنیم و میزان شیوع بیماری‌هایی را که پس از استفاده از این امکانات انتظار داریم کاهش دهیم.

همچنین آگاهی مردم از پیامدهای بد فقر خدمات بهداشتی و تشویق آنها به تمیز نگه داشتن وسایل شخصی باعث می شود رفتار اجتماعی با اطمینان بیشتری نسبت به سلامتی آنها ایجاد شود.