صابون صورت لدورا می تواند بیماری های پوستی صورت شما را از بین ببرد

“اگر به اندازه کافی از این مولکول های صابون وارد غشای پلاسمایی شود، آن را از هم می پاشد و از بین می برد.

” ویروس مانند یک بادکنک می‌پرد و درون خود را می‌ریزد.

هنگامی که فردی دست های خود را به مدت 20 ثانیه می مالد، همانطور که دستورالعمل های CDC توصیه می کند 3 ، این حرکت حباب های بیشتری ایجاد می کند که به شکاف ها و شکاف های دست ها راه پیدا می کند.

این به صابون صورت لدورا اجازه می دهد تا با از بین بردن بیشتر و بیشتر ویروس، جلوگیری از بیمار شدن افراد، خود و انتقال ویروس به دیگران، کار خود را به طور کامل انجام دهد.

Gallego می گوید که این رویکرد ساده است، اما زمانی که به درستی انجام شود موثر است.

او می‌گوید: «انجام همه این کارهای کوچک می‌تواند تأثیر زیادی در پیشگیری از بیماری داشته باشد».

صابون

صابون و مواد شوینده، موادی که وقتی در آب حل می شوند، توانایی پاک کردن کثیفی سطوحی مانند پوست انسان، منسوجات و سایر مواد جامد را دارند فرآیند به ظاهر ساده تمیز کردن سطح کثیف در واقع پیچیده است و شامل مراحل فیزیکی-شیمیایی زیر است:

خیس کردن سطح و در مورد منسوجات، نفوذ به ساختار الیاف توسط مایع شستشو حاوی مواد شوینده.

مواد شوینده (و سایر عوامل فعال سطحی) با کاهش کشش سطحی آب، توانایی پخش و خیس شدن آب را افزایش می دهند – یعنی تمایلی که مولکول های آن نسبت به مولکول های ماده شسته شده با یکدیگر دارند.
جذب لایه ای از صابون یا مواد شوینده در سطح مشترک بین آب و سطحی که باید شسته شود و بین آب و خاک در مورد عوامل فعال سطح یونی (که در زیر توضیح داده شده است)، لایه تشکیل شده ماهیت یونی (از نظر الکتریکی قطبی) دارد.

پراکندگی خاک از الیاف یا مواد دیگر در آب شستشو این مرحله با هم زدن مکانیکی و دمای بالا تسهیل می شود در مورد صابون دست، خاک در کف ایجاد شده توسط عمل مکانیکی دست ها پراکنده می شود.

جلوگیری از رسوب مجدد خاک بر روی سطح تمیز شده صابون یا مواد شوینده با تعلیق کثیفی در یک کلوئید محافظ، گاهی اوقات با کمک افزودنی های خاص، این کار را انجام می دهد.