عرضه انواع الیاف طبیعی کچه دوزی

الیاف طبیعی کچه دوزی دارای کیفیت های متنوعی می باشند و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارند، یکی از آنها را تهیه کنید. اگر از مواد طبیعی درست شده باشند، مطمئنا قیمت بیشتری هم خواهند داشت؛ چرا که مواد طبیعی محدود هستند و از ارزش بیشتری هم برخوردار می باشند. اما الیاف مصنوعی به دلیل داشتن برخی ویژگی های منفی، در جایگاه پایین تری به نسبت الیاف طبیعی قرار می گیرد. الیاف طبیعی از لحاظ قیمتی هم بالاتر می باشند. عرضه انواع الیاف طبیعی کچه دوزی می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه هم انجام شود و شما با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. الیاف طبیعی فرش با زحمت فراوان از طبیعت درست می شوند.

عرضه انواع الیاف طبیعی کچه دوزی

بارزترین مشخصات الیاف طبیعی

بارزترین مشخصات الیاف طبیعی در این قسمت می خواهیم درباره بارز ترین مشخصات الیاف طبیعی نکاتی را بیان کنیم:

  • این سری از الیاف ها به مقدار خیلی زیادی در طبیعت یافت می شوند. اما باید به طور کاملا تخصصی از آنها استفاده کنید تا آسیبی به آنها وارد نشود.
  • دارای رنگ های کاملا طبیعی می باشند. پس نحوه شست و شوی آنها باید هوشمندانه باشد تا تاثیری بر روی ماندگاری آنها نگذارد. استفاده از مواد شوینده باعث از بین رفتن کامل رنگ آنها می شود.
  • نباید با آب خیلی داغ آنها را بشوییم. آب داغ الیاف طبیعی را سست می کند و عملا مقاومت را از آن ها می گیرد.
  • زیبایی موجود بر روی الیاف طبیعی چند برابر بیشتر از الیاف مصنوعی می باشد. الیاف مصنوعی دارای کیفیت پایین تری می باشند و در پیرو آن از قیمت پایین تری هم برخوردار هستند.
  • می توانیم توسط نیروی دست و یا توسط دستگاه آنها را به هم ببافید. در هر دو مورد اگر از یک الگوی مناسب استفاده کنید، در نهایت شاهد نتیجه فوق العاده ای خواهید بود.
  • قیمت بالایی دارند. برخی طرح ها بر روی آنها تک می باشند.

سفارش عمده الیاف طبیعی کچه دوزی

سفارش عمده الیاف طبیعی کچه دوزی الیاف طبیعی لباس سنتی همانطور که مشخص است مربوط به زمان های خیلی دور می باشد. یعنی از زمان های گذشته تا به الآن ما می توانیم شاهد این سبک از کار ها باشیم. در هر زمینه ای نحوه استفاده از آنها تنها متفاوت می باشد و در نهایت نمونه متفاوتی را هم از خود نشان می دهد.

کچه دوزی مربوط به نواحی جنوب کشور می باشد. با استفاده از آن قسمت های مختلف لباس ها را در می آورند. به طور کامل سبک کار در آنها متفاوت از لباس های امروزی می باشد. پس تنها افراد خاصی ممکن است که از آنها استقبال کنند. مطمئنا این افراد تک پوش و خاص پوش هستند.