عرضه مستقیم نخ اسپان رنگی

نخ اسپان رنگی در تولید انواع پوشاک کاربرد فراوانی داشته و یکی از مواد اولیه برای تولید پوشاک به شمار می رود. عرضه مستقیم نخ اسپان رنگی با قیمت مناسب برای تولیدی ها و نیز صنایع پارچه بافی ، در مراکز فروش ویژه نخ و ملزومات خیاطی انجام می شود.

مزیت مهم عرضه مستقیم نخ اسپان رنگی و تعامل و ارتباط مستقیم تولیدی ها و مصرف کننده ها، کاهش هزینه های تولید انواع پوشاک، خواهد بود. مراکز عرضه مستقیم نخ رنگی اسپان، انواع گوناگون نخ اسپان را به بازار فروش عرضه می کنند.

عرضه مستقیم نخ اسپان رنگی

نخ اسپان چه کاربردهایی دارد؟

نخ اسپان چه کاربردهایی دارد؟ در صنعت پارچه بافی و تولید پوشاک، انواع الیاف و نخ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نخ هایی که کاربرد زیادی دارد، نخ اسپان است. نخ اسپان، گونه ای از نخ است که الیاف تشکیل دهنده آن یک سره نبوده و حالتی رشته رشته دارد. بدین گونه که هوا به راحتی از میان الیاف آن عبور می کند.

نخ های اسپان قابلیت این را دارند که چندین برابر طول اولیه خود افزایش طول یابند و اگر در شرایط کشش قرار گیرند، به بافت پارچه آسیبی وارد نشده و به اصطلاح کش می آیند. با اضافه کردن نخ اسپان به بافت پارچه انواع پارچه های کشی،که با توجه به درصد اسپان اضافه شده نام های مختلفی نیز دارند، تولید می شوند. پارچه های کشی کاربرد بسیاری در البسه مردانه و زنانه و حتی بچه گانه دارند.

در جوراب بافی برای اینکه جوراب حالت کشی پیدا کند، از نخ اسپان بهره می گیرند.در بافت دستکش و هر نوع پوشاک که یک سره و بدون درز بافته می شود نخ اسپان به کار می رود.

پارچه لباس هایی هم چون لباس های ورزشی نیز با نخ اسپان است. به طور کلی هر مدل لباسی که کشسانی دارد با نخ اسپان تولید شده است. پارچه به کار رفته در انواع تی شرت، لباس های زیر، مایوها، انواع لباس های مجلسی و غیره اسپان است.

برای دوخت پارچه های اسپان و کشی نیز از نخ اسپان استفاده می شود. پارچه های کشی اگر با نخ معمولی دوخته شوند، در اثر کشش پاره خواهند شد.

تولیدکنندگان انواع نخ اسپان رنگی

تولیدکنندگان انواع نخ اسپان رنگی تولید کنندگان نخ اسپان، برای بافت مدل های جدید پارچه ولباس انواع نخ اسپان جدید را روانه بازار می کنند. برای دوخت پارچه های رنگی نیاز به نخ های متناسب همان پارچه است. نخ های اسپان رنگی در فرایند تولید پوشاک بسیار پر کاربرد می باشند.

از دیگر محصولات کارخانه جات نخ ریسی، نخ اسپان خام است. نخ اسپان به صورت خام و بدن رنگ نیز به فروش می رسد. اما میزان تقاضا برای نخ های رنگی اسپان به مراتب بالاتر است.