عرضه مستقیم نخ فیلامنتی پلی استر

عرضه کننده نخ فیلامنتی پلی استر با کیفیت این نخ را به صورت گسترده ای در سر تا سر شهر ها و استان های ایران توزیع می کند. این نخ انعطاف بسیار بالایی دارند و بسته به فرایندی که در آن تولید می شوند، در انواع حالت های سخت و نیمه سخت ارائه می شوند که هر یک کاربرد های خاص خود را دارا می باشند.

عرضه مستقیم نخ فیلامنتی پلی استر

مشخصات نخ فیلامنتی پلی استر

مشخصات نخ فیلامنتی پلی استر یکی از بارزترین مشخصه های نخ فیلامنتی پلی استر می تواند موضوع عدم نفوذ پذیری آن در برابر رطوبت و آب باشد یعنی این نوع از نخ ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که هیچگونه آب و رطوبت را در طول مدت زمان طولانی به خود جذب نمی‌ کنند و از طرفی دیگر تار و پود آن به گونه ای طراحی شده است که سریعاً دچار پوسیدگی نمی گردد و این یک مزیت بسیار مهم در زمینه نخ و به ویژه در زمینه محصول نهایی یعنی پوشاک و پارچه است لذا از ویژگی های اصلی استفاده از این نوع نخ های پلی استر ضخیم همان موضوع عدم جذب پذیری بالای آن می باشد.

دیگر مشخصات خوب این نخ می تواند میزان دوام و پایداری ساختاری این نوع از نخ ها باشد یعنی به این معنا که معمولاً نخ پلی استر ضخیم به دلیل قدرت کشسانی بسیار بالا از لحاظ درونی و ساختاری دوام و ماندگاری بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت و نور مستقیم خورشید دارد و این موضوع یکی از علت های اصلی استفاده از نخ پلی استر ضخیم در بسیاری از صنایع تولید پوشاک و صنایع تولید پارچه می‌ باشد و این یک مزیت و ویژگی مهم از نخ های پلی استر ضخیم است.

  • این کالا دارای ضخامت بیشتری به نسبت دیگر نخ ها بوده و بیشتر برای تهیه پارچه هایی با مقاومت بالا از آن ها استفاده می گردد.
  • ضدحساسیت بوده و تهیه پارچه های از این نوع نخ برای افراد ایجاد حساسیت نمی کند و همین یک مزیت بزرگ برای این کالا می باشد.

بررسی قیمت انواع نخ فیلامنتی پلی استر

بررسی قیمت انواع  نخ فیلامنتی پلی استر قیمت نخ پلی استر درجه یک مرغوب بر اساس پارامتر های متعددی تعیین می شود. برخی از مواردی که بر هزینه های جاری این محصولات تاثیر می گذارند، شامل قیمت های اولیه ی تعیین شده برای متریال سازنده ی آن ها می باشند. تولید پلی اتیلن ترفتالات بسته به تقاضا های داخلی و خارجی نیز دارد.

قیمت نخ پلی استر خیاطی همچنین با نوسانات بازار های ارز و بورس تغییراتی می یابد و متحول می شود. همچنین دستمزد های جاری برای کارکنان آن ها نیز بر قیمت های آن ها تاثیر می گذارد. خرید این نخ برای تولیدات پارچه ها و نساجی بسیار کاربرد دارد. همچنین در مرکز خرید آن ها می توانید این محصول را در هر نوعی که می خواهید سفارش دهید.