فروش بهترین نخ پلی استر ویسکوز هندی

نخ پلی استر ویسکوز هندی از خانواده ی الیاف مصنوعی میباشد که بسیار محکم و بادوام هستند و در برابر رطوبت مقاومند به همین دلیل متقاضیان بسیاری در تمامی نقاط جهان دارد. از نخ پلی استر ضخیم برای تولید کیف و کوله پشتی و کاپشن و… استفاده می شود.با این حال، الیاف پلی استر ،الیاف مصنوعی با ترکیبات شیمایی مضری است که برای سلامتی بدن و محیط زیست توصیه نمیشوند.

فروش بهترین نخ پلی استر ویسکوز هندی

بهترین انواع نخ پلی استر را بشناسید

بهترین انواع نخ پلی استر را بشناسید یکی از معروف ترین نخ های مصنوعی پلی استر است.امروز بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است و جایگزینی خوب برای الیف طبیعی همچون پنبه می باشد. نخ و پارچه پلی استر به خاطر دوام و تولید به نسبت ارزان مشهور شد. در حال حاضر محبوب ترین پارچه های ساخته شده به دست ادمی در جهان و در کل یکی از محبوب ترین پارچه های مصنوعی هستند.نخ پلی استر انواع مختلفی دارد ازجمله؛ نخ های POY ، نخ های FDY، نخ های DTY، نخ های ATY، نخ های اینتر مینگل، نخ های استیپل.

نخ پلی استر کاربرد بسیاری داردو در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد مثلا در تولید موکت و انواع فرش، ساخت صفحات پلیمری، ساخت عایق حرارتی، پارچه،بالشت ومتکا، تولید اسکاج، کارخانه عروسک سازی و… .

نخ پلی استر دارای ویژگی هایی است که باعث محبوبیت آن شده است،ازجمله؛ دوام و پایداری، قابلیت شست وشو با دست و ماشین، بهداشتی و ضد الرژی بودن، نرم و گرم وسبک، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر کشیدگی، قابلیت شکل گیری آسان با اتو و حرارت، ضد بو و رطوبت و.. اشاره کرد. مهم ترین ویژگی نخ پلی استر ضداب بودن آن است و در برای محیط های نم دار و مربوط بسیار ایده آل می باشد. امروزه الیاف پلی استر در سراسر دنیا با نام های مختلفی ساخته میشود مانند:

تریلن :انگلستان

ترویرا: المان

ترگال: فرانسه

تریتال: ایتالیا

تترون :ژاپن

داکرون :امریکا

قیمت انواع نخ پلی استر ویسکوز هندی

قیمت انواع نخ پلی استر ویسکوز هندی فروش نخ پلی استر صنعتی و پلی استرویکسوز هندی به طور مستقیم و بدون واسطه باعث شده تا مشتریان و خریداران بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنند. همانطور که می دانید واسطه‌ ها و دلال‌ ها با دست به دست شدن کالا موجب افزایش قیمت محصول می شوند و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید.

رقابت زیادی در میان تولیدکنندگان این محصول به وجود آمده که سبب شده قیمت های مختلفی برای این محصول در بازار وجود داشته باشد همچنین قیمت این محصول کاملا متغیر است و در فصول مختلف تغییر خواهد کرد. با توجه به میزان کیفیت و بازار عرضه و تقاضا در ایران، قیمت نخ پلی استر متفاوت است.