فروش مستقیم نخ DTYاینتر مینگل

نخ DTYاینتر مینگل نوعی از نخ می‌باشد که از الیاف بسیار مقاوم و با کیفیت مصنوعی تهیه شده است این نخ در برابر کشیده شدن مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و در رنگ بندی های بسیار زیبایی هم موجود می‌باشد که به صورت قرقره در وزن های مشخص بسته بندی شده است.

فروش مستقیم نخ DTYاینتر مینگل همیشه در کیفیت بالا با قیمتی ارزان در مقادیر عمده انجام می گیرد در واقع با وجود اینکه این نخ یکی از پرکاربردترین انواع نخ می باشد بنابراین فروش آن از روش مستقیم به صورت پیوسته انجام می گیرد.

فروش مستقیم نخ DTYاینتر مینگل

مشخصات نخ DTY اینتر مینگل

مشخصات نخ DTY اینتر مینگل

  • نخ DTY اینتر مینگل دارای درجه بالایی از کیفیت و مقاومت می باشد.
  • این نخ از دو لایه تشکیل شده است که با استفاده از یک دستگاه مخصوص دولایه آن به هم تابیده شده است به همین دلیل ضخامت آن استاندارد و مناسب می باشد.
  • در رنگبندی های متنوعی وجود دارد و بسته بندی آنها به صورت قرقره ای می‌باشد که از نظر اندازه دارای انواع کوچک، متوسط و بزرگ هستند.
  • فیلم از نخ بسیار پر استفاده می‌باشد و سطح آن کاملاً صاف و یکنواخت می باشد.

نخ DTY نیمه مات نمونه ای از نخ می باشد که برای تولید آن از الیاف مصنوعی و یا همان پلی استر استفاده می‌کنند این نخ دارای رنگی نیمه مات می باشد و به خاطر دوام و کیفیت بالایی که دارد در زمینه تولید پارچه در انواع مختلف بسیار استفاده می‌شود.

نخ DTY مکرومه میز دسته دیگر از انواع نخ اینتر مینگل می باشد که این نمونه هم از نظر مقاومت و استحکام بسیار عالی می باشد به همین دلیل زمینه استفاده از آن نیز برای تولید پارچه بسیار گسترده می باشد امروزه استفاده از نخهای تهیه شده از الیاف مصنوعی بسیار بیشتر از الیاف طبیعی می‌باشد چرا که هم دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند همین که از نظر قیمت به صرفه می‌باشند.

تولیدکنندگان نخ DTYاینتر مینگل

تولیدکنندگان نخ DTYاینتر مینگل تولید کنندگان نخ DTY اینتر مینگل در انواع متفاوت همواره برای تولید این دسته از نخ که در زمینه تولید پارچه بسیار پرکاربرد هستند از مواد اولیه درجه یک و همچنین دستگاههای نویسنده فوق پیشرفته استفاده می کنند به همین دلیل نهایی را که تولید می‌کنند از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.

با وجود میزان مصارف فراوانی که از نخ می‌شود تولیدکنندگان همواره سعی بر آن دارند که نوع با کیفیت تری از آن ها را در قالب رنگ بندی های متنوع تولید کرده سپس برای فروش به سایر بازارهای داخلی کشور آنها را ارسال می‌کنند و به این ترتیب است که امروزه در سایر نقاط می تواند به راحتی به این دسته از نخ دسترسی پیدا کرد.