فوم چسب دار باعث رفع ترک کاشی ها می شود

پیوند فوم بخشی از بسیاری از فرآیندهای تولید صنعتی است که منجر به تولید کالاهایی برای محیط های مختلف می شود برخی از محصولات باید مطابق با استانداردهای ملی یا بین المللی تایید شوند تا مناسب بودن خود را برای این محیط ها نشان دهند در اینجا برخی از گواهی های مربوطه معرفی می شوند.

خدمات بازرسی، آزمایش و صدور گواهی را برای ارزیابی محصولات و فرآیندهای تولید در رابطه با ایمنی و پایداری ارائه می دهد.
معیارهای دقیقی را برای فوم چسب دار در فاکتورهای ایمنی ارائه می دهد که ایمنی محصول را در مورد افراد حساس مانند کودکان و افراد مسن ارزیابی می کند.

این گواهینامه تضمین می کند که محصولات برای استفاده در محیط هایی مانند مدارس و موسسات مراقبت های بهداشتی ایمن هستند.

این تضمین می کند که هیچ ماده محدود شده OEKO-TEX® در محصولات یا فرآیند تولید استفاده نمی شود و آنها برای استفاده در تولید پایدار منسوجات بهینه شده از نظر محیط زیست انسانی مناسب هستند.

فوم

ترکیب چسب باندینگ فوم، روش کاربرد و پردازش کارآمد، کلید موفقیت در تبدیل فوم است.

متخصصان ما خوشحالند به شما کمک می کنند تا در پروژه خود از چه چسبی برای فوم استفاده کنید.

همچنین می توانید در انتخاب روش کاربرد و همچنین اجرای فوم باندینگ در فرآیند تولید خود کمک بگیرید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیا به اطلاعات بیشتری در مورد چسب و درزگیر نیاز دارید؟ آیا به دنبال محصولی مناسب برای پروژه خود هستید؟ یا دوست دارید کشف کنید چه چیزیچسب فوم پلی اورتان (PFA) به عنوان یک تثبیت کننده جایگزین در کاربردهای ژئوتکنیکی معرفی شده است زیرا PFA می تواند ویژگی های مهندسی خاک را با پر کردن فضای منافذ و ایجاد پیوند چسب بین ذرات بهبود بخشد با این حال، خواص دینامیکی خاک های تقویت شده با PFA به خوبی درک نشده است.