قیمت انواع نخ پلی استر نمره 75

پیشرفت انواع نخ های جدید تولید شده است که شامل نسخه های نازک و نخ های ضخیم تر می شود یکی از بهترین و مرغوبترین نوع نخ از جنس پلی استر می باشد که در تولیدات پارچه و انواع لباس های مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد.

نخ پلی استر نمره 75 مرغوب کیفیت بسیار بالایی دارد و می توانید برای تولید انواع کالاهای پارچه از آن استفاده نمایید این سایت مرکز ارائه انواع نخ پلی استر 150 دنیر در بسته بندی های کاملا رنگی و همچنین با قیمتی مناسب و ارزان تر از بازار می باشد.

قیمت انواع نخ پلی استر نمره 75

کاربرد نخ پلی استر نمره 75

کاربرد نخ پلی استر نمره 75 نخ پلی استر مرغوببه عنوان یکی از لوازم جانبی مورد نیاز در تولید پوشاک های مختلف بوده و از کاربرد بسیار زیادی در صنعت نساجی برخوردار می باشد و دارای انواع مختلفی است که از نمونه های آنها می توان به نخ طبیعی و نخ مصنوعی اشاره کرد که هرکدام دارای کیفیت های مختلفی می باشند.

نخ پلی استر فیلامنت یکی از نمونه‌ های مصنوعی در کشور می باشد که به شیوه های مختلفی تولید می گردد و عمدتاً از کاربرد و کارایی بسیار زیادی برخوردار بوده و دارای انواع مختلفی است که یکی از نمونه های آن، نخ پلی استر 150 دنیر75 می باشد.

در روند تولید نخ پلی استر انواع مختلفی از این نمونه تولید می گردد که یکی از آنها نخ POY می باشد که با شرایط خاصی تولید می گردد، اگر این نخ تولید شده وارد مرحله دیگری از تولید شود و به صورت رشته های باریک و کشیده با انعطاف پذیری و کشش بالایی در آید، نخی به وجود می‌ آید که دارای نمره بندی های مختلف بوده و بر حسب ضخامت آن نمره و شماره گذاری می شود.

به همین علت نخ 150 دنیر نمونه ای می باشد که از نخ POY با ضخامت 150 به دست آمده است، این محصول دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و عمدتاً برای تولید پوشاک های مختلف مانند شال و روسری و یا پارچه های گوناگونی مانند پارچه مبل، پرده و موارد مختلف دیگر قابل استفاده است

سفارش انواع نخ پلی استر نمره 75

سفارش انواع نخ پلی استر نمره 75 ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز توزیع عمده نخ پلی استر گلدوزی اقدام به ارائه محصولات خود به صورت اینترنتی نموده ایم از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده می باشد که این موضوع باعث شده است که مشتریان بتوانند کالای درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از بازار تهیه کنند.

شما میتوانید برای تهیه نخ پلی استر پنبه ای درجه یک از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهد بود و همچنین پس از سفارش می توانید در کمترین زمان ممکن در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید تحویل بگیرید از پس از دریافت کالا و استفاده از آن شاهد کیفیت بسیار عالی محصول خواهید بود از خرید خود رضایت کامل را خواهید داشت.