قیمت انواع نخ پلی استر 5 لایه

نخ پلی استر 5 لایه دارای مقاومت و کیفیت زیادی است و دارای استحکام است این‌ نخ به مقدار زیاد در کشور توزیع می شود و عمده کارخانجات تولید این نخ در تبریز می باشد. و این نخ را اگر بخواهیم از درب تولیدی ها با قیمت کم خریداری کنیم بسیار به صرفه می باشد و این کار با سایت های معتبر اینترنتی به راحتی انجام می شود.

قیمت انواع نخ پلی استر 5 لایه

مزیت استفاده از نخ پلی استر 5 لایه

مزیت استفاده از نخ پلی استر 5 لایه نخ پلی استر ضخیم نخ های هستند که از ۵ لایه نخ پلی استر تشکیل شده اند و دارای دوام و مقاومت بالایی است این نخ ها خاصیت کششی دارند و‌زود چروک نمی شود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دوخت این مخ ها بر روی پارچه ها قیمت آن ها را بسیار بالا می برد و شیک تر می باشد.همچنین‌این نخ ها را در تولید موکت نیز به کار می برند.این نخ ها پیچیدگی پیدا نمی کنندو نرم و سرک هستند و به راحتی می توان آن ها را با ماشین لباسشویی و یا دست مورد شستشو قرار داد.

نخ پلی استر باکیفیت تولید شده در کشور ما است و این نخ در کارخانجات متعددی تولید می شود و برای استفاده در سطح کشور توزیع می گردد و در تمام صنایع کاربرد دارد و به این دلیل است که بسیار پر درآمد می باشد.این نخ ها در برابر شوینده های قوی مقاوم هستند و رنگ آن ها نمی رود همچنبن به خاطر داشتن ضخامت کافی و جنس نرم آن، چروک نمی گردد.

بیشترین مزیت آن محکم بودن این نخ است و‌ چون ۵ لایه دارد اگر یکی از آن ها پاره شود بقیه سالم هستند و از بریده شدن نخ جلو گیری می کنند.برای تهیه این نخ ها می توان از سایت های اینترنتی کمک گرفت و آن را به قیمت تولیدی تحویل گرفت.

مرکز توزیع نخ پلی استر 5 لایه

مرکز توزیع نخ پلی استر 5 لایه کارخانه های تولیدی این نخ های ۵ لایه پس از تولید محصول، کالای خود را در سایت های اینترنتی معرفی می کنند و آن را به قیمت درب کارخانه توزیع می کنند و بهترین روش خرید آن از طریق سایت های اینترنتی می باشد زیرا نیازی به حًور در محل خرید نیست و در زمان هم صرفه جویی می شود.

با خرید اینترنتی محصول از طریق سایت ها می توان این خرید را صورت مستقیم و بدون واسطه انجام داد و‌ واسطه های این بازار را حذف کرد و کالا را به قیمت درب کارخانه تهیه کرد و برای این کالا قیمت کمتری پرداخت کرد و آن را درب منزل تحویل گرفت که هدف اصلی این توزیع های اینترنتی جلب رضایت مشتری ها می باشد.