قیمت انواع نخ DTY سوپر

قیمت انواع نخ DTY سوپر بسیار متناسب می باشد. این نوع نخ از نخ های پلی استری است که از عبور دادن نخ POY از ناحیه دیسک ‌ها حاصل می ‌شود. این نخ ها در دو شکل تولید می‌ شوند. نخ ساده و نخ DTY. در این گروه است. این نخ ها بسیار با ذوق و سلیقه افراد همراه می باشند. افراد بسیاری که در فروش نخ ها هستند، بسیار در تبلیغ و فروش چنین نخ هایی موفق می باشند.

قیمت انواع نخ DTY سوپر

آشنایی با نخ DTY سوپر

آشنایی با نخ DTY سوپر آشنایی با نخ DTY سوپر باعث می ‌شود که تنوع این نخ ها از نظر رنگ و جنس برای ما مشخص شود. از این نخ ها به عنوان نخ چله استفاده می ‌شود. در طی فرآیندی که با کمک عملیات حرارت، کشش، تاب مجازی و اضافه نمودن روغن که باعث بهبودی نخ می شود، یک نخ نرم تر و پفکی تر تولید می گردد و خاصیت فنری به دست می ‌آورد.

این نخ ها بسیار پر کاربرد می باشند که در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می ‌گیرند، مانند: روفرشی و سجاده، خواب فرش ماشینی، مصارف صنعتی، پوشاک، پتو، روکش صندلی اتومبیل.

همچنین یک سری عملیاتی در نخ ایجاد می ‌شود که در آن‌ ها الیاف مصنوعی مانند پلی استر، نایلون و غیره خاصیتی مانند الیاف طبیعی مثل پنبه، ابریشم و پشم را به دست آورند. از این نخ ها همچنین می ‌توان در تولید پارچه های رو مبلی، پیراهنی، پرده ها، کت و شلواری، ملحفه، فاستونی و غیره استفاده نمود. این نخ ها در رنگ های گوناگون تولید می گردند.

فروش مستقیم انواع نخ DTY سوپر

فروش مستقیم انواع نخ DTY سوپر فروش مستقیم انواع نخ DTY سوپر در نمایندگی مربوطه صورت می ‌گیرد. همچنین می ‌توان از طریق اینترنت نیز انواع این محصولات را سفارش و خریداری نمود. در تولید نخ DTY سوپر سعی می‌ شود که به الیاف طبیعی مثل پنبه و پشم بیشتر نزدیک شود.

در نخ DTY نیمه مات و در تولید این محصول ویژگی انعکاس نور آن اصلاح می گردد و نخ اصطلاحا نیمه مات می ‌شود. نخ DTY فیلامنتی، پر کاربرد می باشد و در تولید روفرشی و سجاده، پارچه رومبلی و غیره کاربرد دارد. این نخ ها طرفداران خاص خود را دارند و از پرفروش ‌ترین نخ ها هستند.

مسلماً هم فروش بیشتری دارند و هم تبلیغ موفق تری دارند. همه ی تولیدی های محصولات، از این نخ ها در مواد اولیه ی خود بهره می برند. فروش آن ها این روز ها توسعه ی بیش تری نیز یافته است. خریداران همیشه خرید این نوع محصولات را به سایر نمونه ها ترجیح داده اند و همچنان نیز به خرید آن ها می پردازند.