قیمت عمده نخ پلی استر مکرومه

نخ پلی استر مکرومه به نخ هایی گفته می‌شود که به شکل زنجیر در هم بافته شده است. نخ مکرومه که به آن نخ قیطانی هم گفته می‌شود نوع خاصی از نخ با زخامت بالا است که در هنر های مکرومه بافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نخ مکرومه انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها میتوان به نخ پلی استر مکرومه گفته می‌شود که بسیار محکم و با کیفیت است. نخ پلی استر از الیاف مصنوعی و مشتقات نفتی است اما مصنوعی بودن آن شما را گمراه نکند، چون این نخ بسیار محکم و با کیفیت است. نخ مکرومه پلی استر در رنگ های بسیار متنوعی موجود و در بازار عرضه می‌شود. و برای بافندگان مکرومه این امکان را فراهم می‌کند لوازم و صنایع دستی بسیار زیبا و دارای تنوع رنگی و شاد را خلق کنند.

انواع نخ مکرومه می‌توانند شامل مواردی که در ادامه ذکر می‌شود باشند: نخ مکرومه پلی استر: از دسته ارزان ترین انواع این محصول است که به دلایل ویژگی‌های خاصی که دارند مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرند. این نوع نخ از مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده و نور برخوردار است. نخ مکرومه پنبه ای: این نخ از الیاف پنبه به دست می‌آید و دارای لطافت و نرمی خاصی است. از این نوع نخ میتوان زیباترین نخ مکرومه بافی را تولید و به دست مشتری رساند. این نخ به بسیاری از عوامل از جمله رطوبت و نور حساس است و وقتی در معرض این عوامل قرار بگیرد از کیفیت آن کاسته می‌شود.

از کاربرد های نخ های مکرومه میتوان به بافت انواع کیف یا سام مکرومه، کیف پول و کیف دستی، پتو های تزیینی، انواع آویز ها، انواع رومیزی ها، رو بالشتی ها، نگه دارنده گلدان، دستبند، آباژور، تل مو، تاب و هر آنچه که یک هنرمند میتواند با ذوق و خلاقیت هنر خود را نمایان کند.

قیمت عمده نخ پلی استر مکرومه

مشخصات نخ پلی استر مکرومه

مشخصات نخ پلی استر مکرومه نخ مکرومه از تاباندن تعداد متفاوتی از رشته های نخ به دست می‌آید. این نخ میتواند ضخامت های متفاوتی داشته باشد و هر یک کاربرد متفاوتی دارند. بسته به نوع ضخامت و کاربرد میتوان به نخ پلی استر گلدوزی و نخ پلی استر خیاطی اشاره کرد.

توزیع کنندگان انواع نخ پلی استر مکرومه

توزیع کنندگان انواع نخ پلی استر مکرومه برای خرید انواع نخ مکرومه میتوان به صورت مستقیم با مرکز فروش آن تماس گرفت و و اطلاعات مورد نیاز را در مورد نخ های مکرومه به دست آورید. برای تماس با مراکز فروش نخ مکرومه میتوان به سایت های رسمی فروش نیز مراجعه کرده و شماره تماسی که در آن صفحه رسمی قرار داد تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. و به راحتی خرید خود را انجام دهید.