مراکز خرید الیاف پلی استر موکت

الیاف در کل نوع است الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی که الیاف پلی استر یک الیاف مصنوعی است و انواع مختلفی دارد.الیاف پلی استر لایه ای کاربرد های گوناگونی دارد که یکی از آن ها استفاده در موکت است. الیاف پلی استر موکت از مواد قابل بازیافت ساخته می شود. و این یکی از علت هایی است که مراکز خرید الیاف پلی استر موکت مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

مراکز خرید الیاف پلی استر موکت

مشخصات الیاف پلی استر موکت

مشخصات الیاف پلی استر موکت امروزه الیاف پلی استر مصارف زیادی در صنعت دارد، که یکی از موارد مصرف آن موکت می باشد. موکت پلی استر در انواع مختلفی تهیه می شود ازجمله موکت با پرز بلند، موکت کبریتی، موکت طرح دار. هرکدام این ها دارای ویژگی های خاص خود را دارند.مثلا؛موکت با پرز بلند ضخیم است و بسیار نرم و گرم می باشد. موکت کبریتی کمی زبر است اما از بقیه ارزان تر است و برای مساحت های زیاد مناسب می باشد. موکت طرح دار در هتل ها، راه رو، سالن امفی تئاتر و… استفاده می شود.

‌الیاف پلی استر در رنگ ها و طرح های جذابی تولید می شوند و بسیار نرم و لطیف هستند. آن ها جذب کمی دارند به همین دلیل در صورت ریختن مایعات و یا هر نوع خوراکی ای به راحتی تمیز می شوند همچنین الکتریسیته ای ایجاد نمی کنند. با این حال معایبی را نیز دارا می باشد از جمله؛ دوام زیادی ندارد و با کشیده شدن وسیله ای سنگین موجب پارگی و یا خراشیدگی آن می گردد. عمر سادی ندارد و در مکان هایی ک پا خور زیاد داشته باشد زود فرسوده می شود.د. این الیاف در برابر رطوبت، کپک زدگی مقاومت خوبی دارند ولی در مقایسه با الیاف دیگر، کیفیت پایین تری دارند.الیاف پلی استر خاصیت چروک ناپذیری و ارتجاعی دارد. در برابر رطوبت وحرارت و نور مقاومت بالایی دارد

قیمت استثنایی الیاف پلی استر موکت

قیمت استثنایی  الیاف پلی استر موکت استفاده از الیاف پلی استر درجه یک در ساخت فرش و موکت با توجه به بازیافتی بودن الیاف آن امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. رنگ بندی زیبا و طرح های خاص و شگفت انگیز موکت پلی استر باعث توجه بیشتر مردم شده است بنابراین به دلیل تقاضای زیاد با با قیمت های مناسبی می توان این کالا را خریداری کرد.

قیمت موکت ها با توجه به ضخامت و جنس و کیفیت و برند سازنده ی آن متفاوت است. به دلیل وجود جنس های تقلبی در بازار می بایست موکت هارا از مکان های معتبر خریداری کرد تا جنسی با کیفیت و قیمت مناسب را بتوان تهیه نمود‌‌. وجود جنس داخلی و خارجی باعث تفاوت در قیمت ها می شود. همچنین در صورت خرید به صورت عمده و کلی با قیمت مناسب تری میتوان کالا را خریداری نمود.هنچنین با خرید جنس به صورت مستقیم و حذف واسطه ها، طبیعتا در کم تر شدن قیمت تاثیرگذار خواهد بود.