مرکز توزیع نخ اسپان به صورت عمده

مرکز توزیع نخ اسپان عمده در سر تا سر ایران وجود دارد و از این نخ ها در ریسندگی و پارچه بافی و… استفاده می شود، و شرکت های تولید پوشاک خیلی زیاد به این نخ ها احتیاج دارند و آن را به صورت عمده از مراکز توزیع خرید می کنند، مراکز توزیع، نخ عمده را با کیفیت و جنس مواد درجه یک در بازار عرضه می کند و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، همچنین در مراکز عمده همه نوع و طرح رنگ نخ اسپان موجود است.

مرکز توزیع نخ اسپان به صورت عمده

کاربرد انواع نخ اسپان

کاربرد انواع نخ اسپان انواع نخ اسپان دارای کاربرد های مختلفی هستند و در مراکز ریسندگی و بافندگی از آن ها استفاده می شود و بیشتر در صنایع پوشاک به کار می رود، این نخ ها از الیاف تشکیل شده اند و با آن می توان محصولات نخی بسیار متفاوتی را تولید کرد، از این نوع نخ بیشتر در تجهیزات لباس به صورت پارچه ای در بیمارستان به کار می رود یعنی در گونه یکبار مصرف لباس ها از این نوع نخ اسپان استفاده می شود.

نخ های اسپان نوع ترک دارای کیفیتی بسیار بالا می باشند، این نخ های اسپان دارای درجه و نمرات متفاوتی می باشند که با توجه به نمرات از کوچک تا بزرگ ضخامت آن ها و مقاومت شان را تعیین می کند، نخ اسپان نازک دارای درجه و نمره کوچکتری می باشد ،با توجه به این ویژگی نمره به راحتی می توان نخ مورد استفاده را خریداری کرد.

نخ اسپان خام در ایران به صورت رایج به کار می رود و در کارگاه های تولیدی پوشاک بسیار کاربرد دارد، و این نخ ها نیز بیشتر در گروه صادرات داخلی و خارجی قرار می گیرند.

راهنمای خرید انواع نخ اسپان عمده

راهنمای خرید انواع نخ اسپان عمده نخ اسپان به لحاظ قیمتی جزء گروه های ارزان قیمت و مناسب می باشد و باید از الیاف درست شده باشند و همچنین زمانی که قصد خرید آن را دارید با توجه به نوع نیاز خود این نخ را انتخاب کنید، این نخ ها دارای کیفیتی بسیار بالا می باشند، از مواد پلی استر سبک و مرغوب در آن باید به کار رفته باشد تا کیفیت آن را به گونه ای بسیار مهم بالا برده باشد.

نخ اسپان به صورت خام و رنگی موجود هستند، این نخ ها به شکل دوکی ، قرقره ای، و متراژ بالا موجودند و باید متناسب با کار پیش رو آن را خریداری کرد، البته در بازار، نخ اسپان رنگی نیز دارای کیفیتی بالا می باشد و همچنین دارای لیست قیمت به روزی هستند، البته باید توجه کرد که با تغییر قیمت مواد اولیه قیمت نخ نیز تغییر می کند.