مرکز صادرات الیاف پلی استر مخلوط

مرکز صادرات الیاف پلی استر مخلوط را در بسته بندی های استاندارد به کشورهای دیگر صادر می کند. الیاف پلی استر تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، مشتریان خارجی زیادی دارد.

هر ساله حجم بالایی از این نوع الیاف به دیگر کشورها به خصوص کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود. مرکز صادرات توانسته با حضور فعال در بازارهای خارجی ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

مرکز صادرات الیاف پلی استر مخلوط

درباره الیاف مصنوعی چه می دانید؟

درباره الیاف مصنوعی چه می دانید؟ امروزه استفاده از الیاف مصنوعی به دلیل مزیت های فراوان آن بسیار مرسوم شده است. در واقع این نوع الیاف جایگزین الیاف های طبیعی هستند که امروزه کمتر در بازار به چشم می خورد. الیاف های مصنوعی انواع مختلفی دارند.

اما مهمترین و شناخته شده ترین آنها الیاف پلی استر می باشد. الیاف پلی استر اصل خواص فیزیکی و مزیت های فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت مناسبتری نسبت به انواع الیاف طبیعی داشته و بیشتر در دسترس است.
  2. به راحتی می توان آن را با هر نوع الیاف دیگر مخلوط نمود.
  3. قابلیت کشسانی بالایی دارد و به همین دلیل دیرتر پاره می شود.
  4. میزان نفوذ آب در آنها بسیار کم بوده و به همین دلیل در زمان شستشو کمتر چروک می شوند.

امروزه الیاف پلی استر میکروفایبر از قوی ترین انواع الیاف های مصنوعی هستند که در صنعت نساجی و دیگر صنایع مرتبط کاربرد دارند. این نوع الیاف وزن مخصوص بالایی دارند و از استحکام بسیار بالایی برخوردارند.

الیاف مصنوعی را می توان با انواع دیگر الیاف ترکیب کرد. سرعت رنگ پذیری بالایی دارند و به همین دلیل تنوع رنگی بیشتری نسبت به انواع الیاف طبیعی دارند. به همین دلیل در تولید پوشاک در کنار دیگر الیاف به وفور استفاده می شوند.

قیمت نهایی انواع الیاف پلی استر مخلوط

قیمت نهایی انواع الیاف پلی استر مخلوط

برای اطلاع از قیمت نهایی انواع الیاف پلی استر مخلوط می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ما اقدام کنید. در حال حاضر عوامل مختلفی بر تعیین قیمت نهایی این نوع الیاف اثرگذار هستند که از جمله آنها می توان به نوسانات بازار ارز، نوسان قیمت مواد اولیه تولید و میزان و نوع عرضه و تقاضا اشاره نمود.

برای آنکه بتوانید مستقیما پلی استر مخلوط را با قیمت مناسب خریداری کنید کافیست آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. در این شیوه فروش به دلیل آنکه عرضه بی واسطه صورت می گیرد، قیمت های اعلامی کمتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد شاهد آن هستیم.

از سوی دیگر قیمت ها روزانه اعلام می شود تا مشتری قبل از نهایی کردن سفارش بتواند با اطلاع از قیمت ها، خریدی متناسب با بودجه خود انجام دهد.